Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ingenting må få tak i bilsete,ellers har vi det meste ;-)
Sant det, du venter to du! Så spennende, jeg er tvilling selv, og hadde såå mye glede i tvillingbroren min som mindre. Har fortsatt et mer spesielt forhold til han i forhold til de to andre søsknene mine. Men tenker det samme som deg, håper jeg klarer å vente til vi vet om det er en han eller hun som gjemmer seg der inneHar ikke kjøpt noen ting enda gleder meg som en unge til å begynne å handle inn, selv om vi har litt fra første gutten men håper jeg klarer å vente til vi vet hva de kjønnet på de 2 i magen
Så koselig med en tvilling. Det er nok noe helt spesielt <3Sant det, du venter to du! Så spennende, jeg er tvilling selv, og hadde såå mye glede i tvillingbroren min som mindre. Har fortsatt et mer spesielt forhold til han i forhold til de to andre søsknene mine. Men tenker det samme som deg, håper jeg klarer å vente til vi vet om det er en han eller hun som gjemmer seg der inne
Det blei leander takvugge med himmelseng. Syns den er såå nydeligHvilken vugge gikk du for?