Innkjøp?

Når vi nå har fått fortalt nyheten til søsken og svigers, så viser det jo seg at de har tenkt at det nok ble vår tur en gang, så her var det bare å hente, alt vi vil ha. Supertakknemlig for snille søsken altså <3 Noe nytt blir det nok, men liker godt tanken på gjenbruk, så det passet oss helt ypperlig :) Så nå ventes evt innkjøp til vi har oversikt over hva vi får, og til vi forhåpentligvis vet kjønn ;)

Har ikke kjøpt noen ting enda :) gleder meg som en unge til å begynne å handle inn, selv om vi har litt fra første gutten :) men håper jeg klarer å vente til vi vet hva de kjønnet på de 2 i magen :P
Sant det, du venter to du! Så spennende, jeg er tvilling selv, og hadde såå mye glede i tvillingbroren min som mindre. Har fortsatt et mer spesielt forhold til han i forhold til de to andre søsknene mine. Men tenker det samme som deg, håper jeg klarer å vente til vi vet om det er en han eller hun som gjemmer seg der inne :)

IMG_1906.jpg
Har en pappa og en søster som har begynt handlingen :) er bare 10+4 så tørr ikke begynne å kjøpe noe enda :)

Sant det, du venter to du! Så spennende, jeg er tvilling selv, og hadde såå mye glede i tvillingbroren min som mindre. Har fortsatt et mer spesielt forhold til han i forhold til de to andre søsknene mine. Men tenker det samme som deg, håper jeg klarer å vente til vi vet om det er en han eller hun som gjemmer seg der inne :)
Så koselig med en tvilling. Det er nok noe helt spesielt <3

Back
Topp