Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ingentingmå få tak i bilsete,ellers har vi det meste ;-)
Sant det, du venter to du! Så spennende, jeg er tvilling selv, og hadde såå mye glede i tvillingbroren min som mindre. Har fortsatt et mer spesielt forhold til han i forhold til de to andre søsknene mine. Men tenker det samme som deg, håper jeg klarer å vente til vi vet om det er en han eller hun som gjemmer seg der inneHar ikke kjøpt noen ting endagleder meg som en unge til å begynne å handle inn, selv om vi har litt fra første gutten
men håper jeg klarer å vente til vi vet hva de kjønnet på de 2 i magen
![]()
Så koselig med en tvilling. Det er nok noe helt spesielt <3Sant det, du venter to du! Så spennende, jeg er tvilling selv, og hadde såå mye glede i tvillingbroren min som mindre. Har fortsatt et mer spesielt forhold til han i forhold til de to andre søsknene mine. Men tenker det samme som deg, håper jeg klarer å vente til vi vet om det er en han eller hun som gjemmer seg der inne![]()
Det blei leander takvugge med himmelseng. Syns den er såå nydeligHvilken vugge gikk du for?![]()