Innkjøp

Sommerskatt

Elsker forumet
Oktoberskatter 2014
Selv om det er fryktelig tidlig enda, er det noen som har kjøpt inn noe til desemberbabyen sin? :D

Nei, men har begynt å strikke noe til babyen :)

Nei, men jeg har begynt å se litt på diverse. Føler det er mye å sette seg inn i som førstegangsgravid ;-)

Vet dere om noen bra nettsider?

Tenker det er tidlig å kjøpe klær og ting enda.. Har lyst å iallefall komme over 12 uker.. Men er så smått begynt å tenke på mammaklær og hvor jeg skal kjøpe dette..

Nei, ikke begynt å kjøpe. Har både gutt og jente fra før så det er minimalt vi egentlig trenger. Ny madrass og litt småting. Blir jo til at vi kjøper litt nytt for det, men venter til vi får vite kjønn :)

Tør ikke kjøpe inn noe før alt er mer sikkert, og blir nok ikke før en god stund etter uke 12. Vi er ekstra engstelige fordi vi har gått gjennom prøverør.

Og så har vi også det meste på plass etter førstemann. Trenger vel egentlig bare ekstra vognpose, bilstolpose, nytt babynest og slike ting :) med første begynte vi å handle etter 12 uker. Dette for å fordele det over flere lønninger og så kjøpte jeg mye på tilbud . Princess og ID har for eksempel tilbud på alle barneting med hevne mellomrom og da handlet vi kluter, sengetøy, håndklær osv :)

Venter en stund til med det, men har vært.og utforsket vogner i dag da :D

Ellers har vi mye fra storesøster, mem trenger nok litt små ullbodyer:)
Forrige var sommerbaby

Nei, men har begynt å strikke et ullteppe. Kjøper ingenting før vi vet kjønn siden vi har ei jente fra før, så da er det ikke sikkert vi trenger å kjøpe så mye.

Jeg strikker et babyteppe, gleder meg til å strikke mere når jeg vet hvilke farge jeg skal stikke:-)

Nei, men skriver liste ;) har mye fra hu første, så blir mer ullklær i str 50-56.

Det jeg skal ha mye av er klær til meg da jeg ikke hadde stort som var behagelig sist og hadde ikke noe å gå i på sykehuset enn en fillete bukse og sykehusskjorta.

Skal byne å strikke litt nå da, øver meg på sokker ;)

Nei, men jeg har begynt å se litt på diverse. Føler det er mye å sette seg inn i som førstegangsgravid ;-)

Vet dere om noen bra nettsider?

Mimmis.no har mye billig diverse.

Men tenker du klær eller utstyr? For det er mye brukt som er veldig bra stand :-D

Har kjøpt garn og har tenkt å begynne å strikke litt :-) Ellers så har vi jo alt utstyr etter forrige gang, men har kjøpt litt nøyttalt ulltøy på salg nå på nyåret før jeg ble gravid :p Har da tenkt at det eventuelt er fint å ha til barselgaver /babyshower om vi ikke får bruk for det selv <3

Har kjøpt stoff til nytt babynest, men har ikke sydd det enda

Nei, men har surfet veldig mye på nett :angelic: Vi har det meste vi trenger, men må vel ha noe nytt ulltøy og så trenger vi bag til vognen, men den satser jeg på å kjøpe brukt. Føler det er veldig tidlig og usikkert ennå, så blir nok å holde igjen noen måneder.

Back
Topp