Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Livet hadde vært kjedelig om man ikke skulle hatt drømmer. De fleste her venter nok med å kjøpe inn til etter uke 12, men det er da lov å være optimistisk og å drømme. Om vi tar utgangspunkt i de 60 % da, vil over halvparten ha gått til grunne før man i det hele tatt har testet/vet om det befruktede egget. Og for hver uke øker sannsynligheten for at det går bra. Mange her har også vært til ultralyd allerede og fått bekreftet liv. Da er sannsynligheten enda større for at det går bra. Skal man la være å drømme om noe fordi det kan gå galt?Personlig mener jeg det er alt for tidlig for de som er under uke 14/12 til å drømme seg bort gå i butikker og rake med seg va enn av søte sukkerklær.
Jordmor Von Krogh skriver i sin bok: mellom 60-80% av alle befruktede egg blir til en abort i løpet av de første 12 ukene...
Så Jeg tar på den sterke maska og holder på fristelsen ellers kan det fort ende i enda flere skuffelser.
Livet hadde vært kjedelig om man ikke skulle hatt drømmer. De fleste her venter nok med å kjøpe inn til etter uke 12, men det er da lov å være optimistisk og å drømme. Om vi tar utgangspunkt i de 60 % da, vil over halvparten ha gått til grunne før man i det hele tatt har testet/vet om det befruktede egget. Og for hver uke øker sannsynligheten for at det går bra. Mange her har også vært til ultralyd allerede og fått bekreftet liv. Da er sannsynligheten enda større for at det går bra. Skal man la være å drømme om noe fordi det kan gå galt?
Risiko for spontanabort
25 – 30 % risiko fra unnfangelse
15 % sjanse fra ca. uke 3.
8 % sjanse fra uke 6.
5 % sjanse fra uke 8
2 % sjanse fra uke 9
mindre enn 1 % sjanse fra 12 uke.
Livet hadde vært kjedelig om man ikke skulle hatt drømmer. De fleste her venter nok med å kjøpe inn til etter uke 12, men det er da lov å være optimistisk og å drømme. Om vi tar utgangspunkt i de 60 % da, vil over halvparten ha gått til grunne før man i det hele tatt har testet/vet om det befruktede egget. Og for hver uke øker sannsynligheten for at det går bra. Mange her har også vært til ultralyd allerede og fått bekreftet liv. Da er sannsynligheten enda større for at det går bra. Skal man la være å drømme om noe fordi det kan gå galt?
Risiko for spontanabort
25 – 30 % risiko fra unnfangelse
15 % sjanse fra ca. uke 3.
8 % sjanse fra uke 6.
5 % sjanse fra uke 8
2 % sjanse fra uke 9
mindre enn 1 % sjanse fra 12 uke.
Jeg er helt enig i å vente lengst mulig med innkjøp og så videre altså og respekterer de som venter enda lengre enn til etter uke 12.Jeg gikk kanskje litt hardt til verks og tenkte ikke på noens følelser her inne. Beklager for kaldhjertet egen mening![]()
Jeg har vært veldig fornøyd med nameit sine ullklær til frøknaVet noen om en kjekk nettside eller butikk hvor de selger ulltøy til de minste?
SupertJeg har vært veldig fornøyd med nameit sine ullklær til frøkna
Holder seg godt i vask og