Innkjøp

• Trådstarter Trådstarter Wardruna
  • Opprettet Opprettet
Kjøpt ett par bodyer, tøfler på eBay, og ett lillelam babyteppe på salg :) tenker at det blir mer handling etter oul på onsdag som kommer!:)

Ikke kjøpt noe enda. Venter til OUL. Er ikke før 25.

Vi har kjøpt vogn, ellers ingenting. Men vi har fått to gaver da. En kosedress og ei kosebukse med genser til. Alt i nøytrale farger :) Jeg er ikke så glad i shopping, så jeg tar litt og litt som jeg kommer over :) Men funnet ut av barnesete og stellebord, men har ikke gidda å handle det enda :p

Hvis noe tenker å handle simo duo eller kombi har barnas hus de for 3799 no :)

Snart hele barnerommet klart? :D

Jeg sitter på ebay nå, såååå mye fine klær!! Har funnet en del kjønnsnøytralt jeg bare MÅ ha :p

Baby blir på vårt rom frem til hun er stor nok til å flytte inn til jente rommet i huset :) men ja- nå er ganske mye klart :) behøver bare bilstol med isofix base :)
Jeg har også kjøpt klær på eBay :D
Så mange søte bodyer med tutu skjørt :D

Vi har kjøpt en stol/køye som kan bevege seg og spille rolig musikk + en body :) ellers har vi fått enn del: vippestol, klær, gulpekluter, sokker, bodyer.

Klør etter å kjøpe mer, men tenk om det brått er jente :p selv om bildet var veldig tydelig da :)

Må bare si at jeg kommer aldri til å bytte ut stellebagen fra London :)

ImageUploadedByBV Forum1451741985.928000.jpg

Jeg har kjøpt alt jeg trenger jeg! :) handlet det meste på black friday salg. Men vogn, vugge, sprinkelseng og bilstol kjøpte jeg før vi i det hele tatt begynte å prøve :) visste at vår tid ville komme, så når jeg kom over bra salg så slo jeg til!

Har ikke kjøpt noe, men mannen og jeg så på barnevogner i dag, og det er dyyyyyrt :eek:

Helt ærlig vet jeg ikke nøyaktig hva vi trenger heller. Dette er en ukjent verden for meg

Har ikke kjøpt noe, men mannen og jeg så på barnevogner i dag, og det er dyyyyyrt :eek:

Helt ærlig vet jeg ikke nøyaktig hva vi trenger heller. Dette er en ukjent verden for meg
Signerer på denne! En ukjent verden for meg.

Man kan få tak i fine vogner brukt :) kjøpte brukte vogner til forrige.

Vi skal kjøpe det meste brukt. Det eneste jeg skal ha nytt pr d.d er madrass og bilstol :)
Ja, var det vi også kjøpte nytt. Ble litt annet nytt også, men det var mest småtterier. Fikk tak i masse brukte klær også billig :)

Ja, var det vi også kjøpte nytt. Ble litt annet nytt også, men det var mest småtterier. Fikk tak i masse brukte klær også billig :)

Ja, noe nytt blir det jo men kommer ikke til å fokusere på det.
Har ei venninne som jobber i en stor bruktbutikk med mye til barn, så hun kunne skaffe meg mye. Ellers er jeg stor tilhenger av finn, loppis, bruktsider på fb etc.

• Liker
Reactions: BMC
Synes brukt er knall jeg :D første vognen er brukt, men pga ryggen min var simo alt for tung :O

Ellers fikk vi seng av oldeforeldre fra ikea :) kommoden vi har med stellematte måtte kjøpes nytt da jeg ikke fant det brukt. Kjøpte en del brukte klær. Små ting er greit å kjøpe nytt og brukt, men store sparer man mye på brukt :) babycall fant jeg heller ikke så kjøpte ny. Bæretøy har jeg kjøpt nytt. Leker, brystpumpe og utstyr til det. Tripp trapp kjøpte vi ny pga de ikke solgte en fin nok på finn.

Så ja takk begge deler :) vi har råd til nytt men ser ikke vitsen og jeg liker å spare samfunnet.

Kjøpte moseskurv nå da den faktisk var like billig som brukt omtrent :)

Fant bæresele på tilbud, måtte slå til da vi fikk den til 200 kr. Ellers har vi kjøpt sprinkelseng brukt og "arvet" stellebord. Har lyst til å prøve å få til å kjøpe det meste brukt, men kommer det et meget bra tilbud, slår vi nok til. Har lite peiling på bilstol og vogn ennå, så drøyer litt med de to.

Back
Topp