Minijuni87
Glad i forumet
Kjøpt ett par bodyer, tøfler på eBay, og ett lillelam babyteppe på salg
tenker at det blir mer handling etter oul på onsdag som kommer!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Snart hele barnerommet klart?![]()
Jeg sitter på ebay nå, såååå mye fine klær!! Har funnet en del kjønnsnøytralt jeg bare MÅ ha![]()
Den var utrolig lekker
Takk for detDen var utrolig lekker
Signerer på denne! En ukjent verden for meg.Har ikke kjøpt noe, men mannen og jeg så på barnevogner i dag, og det er dyyyyyrt
Helt ærlig vet jeg ikke nøyaktig hva vi trenger heller. Dette er en ukjent verden for meg
Man kan få tak i fine vogner bruktHar ikke kjøpt noe, men mannen og jeg så på barnevogner i dag, og det er dyyyyyrt
Helt ærlig vet jeg ikke nøyaktig hva vi trenger heller. Dette er en ukjent verden for meg
Man kan få tak i fine vogner bruktkjøpte brukte vogner til forrige.
Ja, var det vi også kjøpte nytt. Ble litt annet nytt også, men det var mest småtterier. Fikk tak i masse brukte klær også billigVi skal kjøpe det meste brukt. Det eneste jeg skal ha nytt pr d.d er madrass og bilstol![]()
Ja, var det vi også kjøpte nytt. Ble litt annet nytt også, men det var mest småtterier. Fikk tak i masse brukte klær også billig![]()
Kjøpt ett par bodyer, tøfler på eBay, og ett lillelam babyteppe på salgtenker at det blir mer handling etter oul på onsdag som kommer!
![]()