innkjøp

Jeg begynte så smått å handle inn etter OUL. Veldig greit å fordele de dyreste tingene syntes jeg så ikke alt kom på en gang. Klær kjøpte jeg bare nå og da, innimellom:)

Vi har også kjøpt inn en del allerede :) Vogn, stokke newborn sett + stol, litt klær, babynest, ammepute, alle mulige laken og sengetøy, dyne+pute, vognpose, ja! Sikkert mer som jeg ikke kommer på i forbifarten også :) Vi starter på babyrommet neste mnd, da kommer nok seng og oppbevaringsmøbler på plass! Deilig å være godt på vei så jeg kan nyyyyte litt sommer før bebis kommer :)

Kjøpte det første plagget med klær etter oul :-)
Annet utstyr har vi da vi har en sønn på 2år. Men når jeg gikk med han begynte vi å handle inn utstyr fra ca etter oul. Det er masse sin trengs,blir dyrt å handle alt på slutten,tiden flyger,og plutselig er lille kommet ;-) og veldig greit å ikke stresse med alt siste tiden før fødsel.

Jeg har kjøpt vogn, så får jeg arve bilsete av stesøster, fått masse klær i de minste str i hus. Så kommer det masse klær, vugge og bilsete med base i hus etterhvert. Jeg lurer på om ikke hu hadde dyner, sengetøy og vinterpose til meg og ;)

Back
Topp