Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg begynte så smått å handle inn etter OUL. Veldig greit å fordele de dyreste tingene syntes jeg så ikke alt kom på en gang. Klær kjøpte jeg bare nå og da, innimellom
Vi har også kjøpt inn en del allerede Vogn, stokke newborn sett + stol, litt klær, babynest, ammepute, alle mulige laken og sengetøy, dyne+pute, vognpose, ja! Sikkert mer som jeg ikke kommer på i forbifarten også Vi starter på babyrommet neste mnd, da kommer nok seng og oppbevaringsmøbler på plass! Deilig å være godt på vei så jeg kan nyyyyte litt sommer før bebis kommer
Kjøpte det første plagget med klær etter oul
Annet utstyr har vi da vi har en sønn på 2år. Men når jeg gikk med han begynte vi å handle inn utstyr fra ca etter oul. Det er masse sin trengs,blir dyrt å handle alt på slutten,tiden flyger,og plutselig er lille kommet ;-) og veldig greit å ikke stresse med alt siste tiden før fødsel.
Jeg har kjøpt vogn, så får jeg arve bilsete av stesøster, fått masse klær i de minste str i hus. Så kommer det masse klær, vugge og bilsete med base i hus etterhvert. Jeg lurer på om ikke hu hadde dyner, sengetøy og vinterpose til meg og