Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, masseHar noen begynt å kjøpte inn ting til mini enda? Jeg er halvveis i morgen og kjenner idag at det klør i fingrene etter å starte
Har dere planlagt en spesiell ting dere skal ha?
mangler vel kun bilstol - det skal vi ikke kjøpe før mot slutten og kun hvis svoger og svigerinna mi ikke bytter ut sin, noe de trodde de gjorde. Så mangler jeg elastisk sjal, stellebord, stelleveske og kanskje ei vugge eller noe til stua nede. 

Så da får jeg ta tingene da de dukker opp. Venter i spenning på å få vite kjønnet neste uke, etter det tar nok shoppingen seg opp
)
TrippTrapp-stol tar jeg egentlig som en selvfølge at vi får av svigers siden storebror fikk sin av de og de har gitt den stolen til alle barnebarna.

noen plagg i str nyfødt har det også blitt. Ellers har vi mye fra forrige gang, så egentlig er det vel stort sett vogn og bilsete som mangler.
så mye fint der! Vi har allerede arvet en del klær, men mye i ull. Jeg frykter vi får et barn som ikke tåler ull siden vi har mange slike barn i familien, og jeg ikke tåler ull selv
så da må vi ha litt bomull osv også 
Vis vedlegget 367413
Kjekt om folk vil dele litt hva de kjøper- for inspirasjon for oss andre jeg hadde en liten shoppingrunde nå i kveld 
AmmeputeHer er det kjøpt en del ting allerede:
Babynest
Stokke sin nydelig vugge (kupp på Finn.no)
Stokke baby stol til Tripp trapp stolen (kupp på Finn.no)
Stellematte
En del klær i str 56 (pysjamas, body, bukser, ulldress, polstret dress)
Smukk og smukkesnor
Babysete maxicosi
Emmaljunga vogn (kupp på Finn.no)
vognpose
Gulpekluter og vaskekluter
Badebalje som er sammenleggbar (les:lite bad)
Babyinnlegg til badebalje
babycall har vi fra før
ønsker meg nå Myllra fra IKEASå fin seng
Trenger dyne vet jeg, men føler at jeg har så mye nå at jeg lett overser noe jeg faktisk trenger Noen som ser hva som mangler? (Tenker ikke på alt tilstellebordet da).
fordi han gleder seg sånn. Vanligvis er det jeg som ordner mest sånne ting.