Her har det vært særs lite som må kjøpes, siden jeg har to barn på 2 og 4 fra før
eneste jeg har hatt på innkjøpslista:
ikke kjøpt enda:
- Ny bilstol til baby (den gamle var brukt da vi fikk den og har gått ut på dato)
- Ny babycall (den gamle har tatt kvelden.. etter blant annet å ha blitt kastet i do av «noen»)
har kjøpt:
- Bedside crib (hadde ikke til de to første). Kjøpt brukt av en mor i bhg
- babybjørn vippestol (lånte en til de to første): kjøpt brukt på Finn.no nå i helga
- litt småting på tise (typisk dyre klær som blir brukt kort av hvert barn, feks ullfleece fra nøstebarn osv får meg ikke til å kjøpe sånt nytt)
- har strikket en del for kosens skyld
Må si det er utrolig deilig med nr 3 å slippe å tenke på utstyr og innkjøp siden «alt» vi trenger og mere til er i hus! I tillegg har vi prøvd og feilet litt og funnet frem til eksakt hvilke ting som blir mye brukt hos oss og hva vi ikke trenger. Føler jeg styrte masse med dette før førstemann.
ikke kjøpt enda:
- Ny bilstol til baby (den gamle var brukt da vi fikk den og har gått ut på dato)
- Ny babycall (den gamle har tatt kvelden.. etter blant annet å ha blitt kastet i do av «noen»)
har kjøpt:
- Bedside crib (hadde ikke til de to første). Kjøpt brukt av en mor i bhg
- babybjørn vippestol (lånte en til de to første): kjøpt brukt på Finn.no nå i helga
- litt småting på tise (typisk dyre klær som blir brukt kort av hvert barn, feks ullfleece fra nøstebarn osv får meg ikke til å kjøpe sånt nytt)
- har strikket en del for kosens skyld

Må si det er utrolig deilig med nr 3 å slippe å tenke på utstyr og innkjøp siden «alt» vi trenger og mere til er i hus! I tillegg har vi prøvd og feilet litt og funnet frem til eksakt hvilke ting som blir mye brukt hos oss og hva vi ikke trenger. Føler jeg styrte masse med dette før førstemann.

Har ingenting fra før, vi var helt sikre på at vi var ferdig med barn, og så kom ønsket tilbake. Har lyst til å kjøpe kun det helt nødvendige denne gangen, men av god kvalitet. På forrige barn kjøpte vi feks to-tre antrekk i silkeull fra nøstebarn, og det var alt hun trengte av klær. Skylte det opp/vaska det på ullprogram hver kveld.