Innkjøp til baby

Jeg har klødd skikkelig i fingrene i flere mnd nå og bestemte meg for å være smart og vente med innkjøpene til etter at vi flyttet helt inn i ny leilighet (slippe å flytte ting dobbelt) + OUL!
Vi flyttet inn på fredag og trodde jeg skulle ta helt av i helgen[emoji28] men formen setter fortsatt en demper for ting..
Har foreløpig kun kjøpt kommode som skal brukes som stellebord, noen bamser og litt klær.
Vet nå hva slags vogn, seng osv vi skal ha, så er bare å føle på formen og ta ting litt etter litt utover høsten!

Hvilken kommode har du kjøpt? [emoji5]
 
Hvilken kommode har du kjøpt? [emoji5]

Vi endte opp med Hemnes kommoden til IKEA med tre skuffer. Passer fint til å ha bleier, stellesaker, gulpekluter, håndklær, helt hvite basic bodyer osv i, men utseendet på kommoden er ikke helt slik jeg har sett for meg.
Har forelsket meg helt i noen kommoder fra et amerikansk merke, men de shipper ikke til Norge.. så leter meg ihjel på Finn for å se om jeg finner noe lignende der[emoji28] men ellers får kommoden fra IKEA duge! Har en venninne som brukte den som stellebord og hun sa det funket supert[emoji1362]
 
Du kan shoppe til amerikansk postboks kanskje? ;) jeg bruker shipito [emoji106] fungerer veldig greit, men aldri kjøpt store ting da. Hvilket merke er det?
 
Du kan shoppe til amerikansk postboks kanskje? ;) jeg bruker shipito [emoji106] fungerer veldig greit, men aldri kjøpt store ting da. Hvilket merke er det?

Ja, jeg har sjekket det! Men frakten vil koste 7-8000kr og selve kommoden koster rundt 12 000kr.. så får ikke meg selv helt til å tenke at det er verdt det!
Kommoden er fra Restoration Hardware, barneromskolleksjonen deres er spot on slik jeg vil ha barnerommet!
Men får krysse fingrene for at det dukker opp noe på Finn som ligner :)
 
Ja, jeg har sjekket det! Men frakten vil koste 7-8000kr og selve kommoden koster rundt 12 000kr.. så får ikke meg selv helt til å tenke at det er verdt det!
Kommoden er fra Restoration Hardware, barneromskolleksjonen deres er spot on slik jeg vil ha barnerommet!
Men får krysse fingrene for at det dukker opp noe på Finn som ligner :)
nei den ser jeg... så mye fint de hadde da! jeg elsker amerikanske møbler og møbelforretninger! det er så mye fint!
 
Jeg synes det var så praktisk med stellebord med badekar til min første, og vil gjerne ha det nå også. Kikker på finn, og satser på å komme over et fint brukt som gjerne kan brukes som kommode etterpå - det er jo kjekkest! ;)
 
Back
Topp