Det kribler i hele kroppen etter å kjøpe inn ting og klær til lille trille. Startet veldig rolig med innkjøp av en liten body for å «offentliggjøre» graviditeten, og så kjørte jeg hardt på og handlet inn Emmaljunga NXT90F fordi det var 30% på Barnas Hus [emoji28] og nå i dag klarte jeg tilfeldigvis å få med meg at det var 30% på Vognposer av Voksi, så jammen fikk jeg kjøpt inn det også [emoji28]
Jeg hadde planer om å vente med innkjøp til høsten (og spesielt vente til etter OUL), men gode tilbud er vondt å se forbi, så jeg har rett og slett bare spart penger på kjøpene [emoji2]
Er det noen andre som klør i fingrene etter innkjøp av ting og tang til lille, eller klarer dere å vente en stund til?
Jeg hadde planer om å vente med innkjøp til høsten (og spesielt vente til etter OUL), men gode tilbud er vondt å se forbi, så jeg har rett og slett bare spart penger på kjøpene [emoji2]
Er det noen andre som klør i fingrene etter innkjøp av ting og tang til lille, eller klarer dere å vente en stund til?