Akkurat det har jeg tenkt å! Kommer sikkert til å ta ut alle klærne, se gjennom og brette alt på nytt flere gangerSå gøy! Jeg har også lyst, men jeg har også lyst til å glede meg litt mer til det.. men går jo an å gjøre flere ganger :-D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Akkurat det har jeg tenkt å! Kommer sikkert til å ta ut alle klærne, se gjennom og brette alt på nytt flere gangerSå gøy! Jeg har også lyst, men jeg har også lyst til å glede meg litt mer til det.. men går jo an å gjøre flere ganger :-D
Så kjekt! Hvor er de fra?Fikk pakke i posten fra min søster i dag og må bare vise de frem! Vaskbare bomullsposer til å ha i stelleveska
Tror hun har bestilt de på Amazon. Prøv å søk på "diaper bag organizer pouches"Så kjekt! Hvor er de fra?
Du finner de på ebay også.Tror hun har bestilt de på Amazon. Prøv å søk på "diaper bag organizer pouches"
Vogna klar! Vis vedlegget 105947
Den virker veldig god også! Storesøster og jeg skal ta en prøve trille-tur i morgenGuuuuud, den var FIIIIN!!
Hvordan er de i størrelse?Vis vedlegget 104600
Denne kom i posten i dag og den skal pakkes i sykehusvag'n når den tid kommer. Gleder meg til å prøve den
Synes det er så dumt at de ikke har sånne farger/typer til søskenvogn.... ;-)Vis vedlegget 104606
Eit av innkjøpa, emmaljunga de Luxe Dallas
Ja, tror de kommer i xs også. Jeg kjøpte i s og den satt veldig stramt på den store magen, så jeg tror den kommer til å passe meg og den lille veldig fint. Kjøpte str etter det jeg bruker til vanlig, som det sto på nettsiden.Hvordan er de i størrelse?
Finnes de i xs også? For de vider seg vel litt ut ved tyngden av barnet?
Takk for svar!Ja, tror de kommer i xs også. Jeg kjøpte i s og den satt veldig stramt på den store magen, så jeg tror den kommer til å passe meg og den lille veldig fint. Kjøpte str etter det jeg bruker til vanlig, som det sto på nettsiden.
Hentet den i dag. Emmaljunga egde, farge Dallas. Elsker den <3
Samme som meg den er nydelig!
Vis vedlegget 106037 Fikk kjøpt inn litt nødvendig i dag
Kjøpte den på barnevognhuset på Grønland i Oslo. Ja syntes den var veldig søt De har faktisk en del gode tilbud der.Ååå, den kosefilla var søt! Hvor fant du den?