Noen som vil vise frem bilder av noe av det de har kjøpt til aprilbabyen? Så morsomt å se hva andre har kjøpt inn❤
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den var kjekk! Kan jeg spørre hvor du har handlet?AVis vedlegget 104578
Genial liten ting til å ha i vesken hvis du ikke vil bruke stelleveske, men heller en av dine egne vesker. Plass til bleier, div kremer og stellematte + andre små ting u måtte ønske. Kan enkelt flytte veisen til andre vesker ved behov.
Den så genial ut ja, hvor får man kjøpt sånn? Får noia bare jeg hører ordet stelleveskeAVis vedlegget 104578
Genial liten ting til å ha i vesken hvis du ikke vil bruke stelleveske, men heller en av dine egne vesker. Plass til bleier, div kremer og stellematte + andre små ting u måtte ønske. Kan enkelt flytte veisen til andre vesker ved behov.
Den så genial ut ja, hvor får man kjøpt sånn? Får noia bare jeg hører ordet stelleveske
Vis vedlegget 104606
Eit av innkjøpa, emmaljunga de Luxe Dallas
Den er veldig fin! Har den samme selvHentet den i dag. Emmaljunga egde, farge Dallas. Elsker den <3
Nydelig :-D syns den er enda finere enn min Edge. Vurderte denne lenge, men havnet på Edge fordi den er bittelitt mindre (iallefall understellet) jeg er ikke så sterk i armene.. Men fargen Dallas er så fin :-D
Tenkte ikkje på størrelsen eingang, fallt pladask og då var d gjort Men fargen e nydelig ja! (lurte litt på Paris modellen (mørke blå) men fant ut at Dallas var meir kjønnsnøytral i tilfelle jente neste gang)
Tenkte ikkje på størrelsen eingang, fallt pladask og då var d gjort Men fargen e nydelig ja! (lurte litt på Paris modellen (mørke blå) men fant ut at Dallas var meir kjønnsnøytral i tilfelle jente neste gang)
Ja! Hvor fra?Søte gaskluter/gulpekluter med ugler
Bestilte fra babybanden http://www.babybanden.no/categories/kluter fikk de rett i posten!Ja! Hvor fra?
Så gøy! Jeg har også lyst, men jeg har også lyst til å glede meg litt mer til det.. men går jo an å gjøre flere ganger :-DOrdner og rydder i babyklærne i dag, så da blir det litt bilder fra innkjøpene