Noen som vil vise frem bilder av noe av det de har kjøpt til aprilbabyen?
Så morsomt å se hva andre har kjøpt inn❤
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den var kjekk!AVis vedlegget 104578
Genial liten ting til å ha i vesken hvis du ikke vil bruke stelleveske, men heller en av dine egne vesker. Plass til bleier, div kremer og stellematte + andre små ting u måtte ønske. Kan enkelt flytte veisen til andre vesker ved behov.
Den så genial ut ja, hvor får man kjøpt sånn?AVis vedlegget 104578
Genial liten ting til å ha i vesken hvis du ikke vil bruke stelleveske, men heller en av dine egne vesker. Plass til bleier, div kremer og stellematte + andre små ting u måtte ønske. Kan enkelt flytte veisen til andre vesker ved behov.
Den så genial ut ja, hvor får man kjøpt sånn?Får noia bare jeg hører ordet stelleveske
![]()
Vis vedlegget 104606
Eit av innkjøpa, emmaljunga de Luxe Dallas
Den er veldig fin! Har den samme selvHentet den i dag. Emmaljunga egde, farge Dallas. Elsker den <3
Nydelig :-D syns den er enda finere enn min Edge. Vurderte denne lenge, men havnet på Edge fordi den er bittelitt mindre (iallefall understellet) jeg er ikke så sterk i armene.. Men fargen Dallas er så fin :-D
Tenkte ikkje på størrelsen eingang, fallt pladask og då var d gjort Men fargen e nydelig ja! (lurte litt på Paris modellen (mørke blå) men fant ut at Dallas var meir kjønnsnøytral i tilfelle jente neste gang)
Tenkte ikkje på størrelsen eingang, fallt pladask og då var d gjort Men fargen e nydelig ja! (lurte litt på Paris modellen (mørke blå) men fant ut at Dallas var meir kjønnsnøytral i tilfelle jente neste gang)
Ja! Hvor fra?Søte gaskluter/gulpekluter med ugler![]()
Bestilte fra babybandenJa! Hvor fra?
Så gøy! Jeg har også lyst, men jeg har også lyst til å glede meg litt mer til det..Ordner og rydder i babyklærne i dag, så da blir det litt bilder fra innkjøpene![]()