Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Slik var jeg med første, jeg var livredd for å «glede meg» for mye og sitte med babyting og ingen baby, men jeg kjøpte en body med en gang mannen ble med på nr 3Må lukke øya når jeg går forbi cubus osv.... tørr ikke tenke engang på noe før 2 trimester
så har allerede et par plagg liggende bakerst i en skuff 

Jeg gleder meg til å starte babystrikk! Hvilket teppe skal du strikke? Storesøskene har begge hjerte tepper så må nesten bli det, men vil vite kjønn før jeg velger fargeKjøpte inn masse garn til å strikke babyteppe! Føler meg modig som endlig turte å kjøpe noe siden det er litt tidlig, men må nesten det om jeg med mitt trege strikketempo skal greie å strikke ett teppe ferdig før barnet er født![]()

Jeg begynte å strikke et babyteppe med godt mot. Men det tok litt lengre tid enn jeg beregnet. Ca 1 år i mitt strikke tempo haha. Bedre å starte tidlig.Kjøpte inn masse garn til å strikke babyteppe! Føler meg modig som endlig turte å kjøpe noe siden det er litt tidlig, men må nesten det om jeg med mitt trege strikketempo skal greie å strikke ett teppe ferdig før barnet er født![]()
Jeg gleder meg til å starte babystrikk! Hvilket teppe skal du strikke? Storesøskene har begge hjerte tepper så må nesten bli det, men vil vite kjønn før jeg velger farge![]()
Så fint! Har strikket sånn til noen i familien som fikk baby![]()
Little Things / DROPS Baby 33-39 - Gratis strikkeoppskrifter fra DROPS Design
Strikket teppe med struktur til baby. Arbeidet er strikket i DROPS Merino Extra Fine. Tema: Babyteppewww.garnstudio.com
Satser på en små modifisert versjon av dette! Ønsker litt større teppe enn det største deres og vurderer å strikke "firkantene" dobbelt så store da jeg synes det er pent. Kjøpte mintgrønt garn selv, litt guttete om det viser seg å være en jente der inne, men ikke såpass at det gjør noe.
Mintgrønn er så fin, jeg har bare så lyst på en dus lillafarge om det viser seg å være ei jente i magen 

Har brukt langt over 14k per vogn til mine småJeg har egentlig lyst på en retro vogn jeg. Går mest i vintage så det hadde passet stilen min. Mest sannsynlig ender vi opp med noe brukt vi kan få fatt i ikke langt unna, for ikke pokker om jeg skal bruke 14k på vogn altså!

elektrisk vogn??? det visste jeg ikke at fantes en gang.Har brukt langt over 14k per vogn til mine små
Denne gangen vil jeg ha elektrisk, og den er jo en smule dyrere enn det igjen![]()
Jeg har også en drøm om elektrisk vogn, selv om dette er første barn og jeg ikke har erfaring med vanlig... Har venninne med elektrisk og har digget å kjøre rundt med denHar brukt langt over 14k per vogn til mine små
Denne gangen vil jeg ha elektrisk, og den er jo en smule dyrere enn det igjen![]()
Hahahah, feels! Vi brukte ikke så mye på våre!Har brukt langt over 14k per vogn til mine små
Vi skal ha Bugaboo Fox 5, eller 3.Har dere tenkt noe på vogn da? haha, jeg har jo ikke hatt vogn siden minste på 9 år var lita, så har duttet helt ut av den verden her. Har ikke tenkt å kjøpe enda, men syns det er litt gøy å lese om å sjekke litt ut forskjellige typer.
Noen tips til vogn dere er fornøyde med?![]()

men har ei reservevogn hos foreldrene mine, mulig den må bytte hjem altså..Elektrisk vogn whaaaat, nå er det 14 år siden sist visste ikke man kunne få "tesla" i vogn ogsåHar brukt langt over 14k per vogn til mine små