Innkjøp ✨

Må lukke øya når jeg går forbi cubus osv.... tørr ikke tenke engang på noe før 2 trimester

Må lukke øya når jeg går forbi cubus osv.... tørr ikke tenke engang på noe før 2 trimester
Slik var jeg med første, jeg var livredd for å «glede meg» for mye og sitte med babyting og ingen baby, men jeg kjøpte en body med en gang mannen ble med på nr 3 :hilarious: så har allerede et par plagg liggende bakerst i en skuff :bag:

Kjøpte inn masse garn til å strikke babyteppe! Føler meg modig som endlig turte å kjøpe noe siden det er litt tidlig, men må nesten det om jeg med mitt trege strikketempo skal greie å strikke ett teppe ferdig før barnet er født :hilarious:

Kjøpte inn masse garn til å strikke babyteppe! Føler meg modig som endlig turte å kjøpe noe siden det er litt tidlig, men må nesten det om jeg med mitt trege strikketempo skal greie å strikke ett teppe ferdig før barnet er født :hilarious:
Jeg gleder meg til å starte babystrikk! Hvilket teppe skal du strikke? Storesøskene har begge hjerte tepper så må nesten bli det, men vil vite kjønn før jeg velger farge :Heartred

Jeg begynte å strikke et babyteppe med godt mot. Men det tok litt lengre tid enn jeg beregnet. Ca 1 år i mitt strikke tempo haha. Bedre å starte tidlig.

Jeg gleder meg til å starte babystrikk! Hvilket teppe skal du strikke? Storesøskene har begge hjerte tepper så må nesten bli det, men vil vite kjønn før jeg velger farge :Heartred

Satser på en små modifisert versjon av dette! Ønsker litt større teppe enn det største deres og vurderer å strikke "firkantene" dobbelt så store da jeg synes det er pent. Kjøpte mintgrønt garn selv, litt guttete om det viser seg å være en jente der inne, men ikke såpass at det gjør noe.

Satser på en små modifisert versjon av dette! Ønsker litt større teppe enn det største deres og vurderer å strikke "firkantene" dobbelt så store da jeg synes det er pent. Kjøpte mintgrønt garn selv, litt guttete om det viser seg å være en jente der inne, men ikke såpass at det gjør noe.
Så fint! Har strikket sånn til noen i familien som fikk baby :Heartred Mintgrønn er så fin, jeg har bare så lyst på en dus lillafarge om det viser seg å være ei jente i magen :shy:

Har dere tenkt noe på vogn da? haha, jeg har jo ikke hatt vogn siden minste på 9 år var lita, så har duttet helt ut av den verden her. Har ikke tenkt å kjøpe enda, men syns det er litt gøy å lese om å sjekke litt ut forskjellige typer.
Noen tips til vogn dere er fornøyde med? :smiley-bounce022

Jeg har egentlig lyst på en retro vogn jeg. Går mest i vintage så det hadde passet stilen min. Mest sannsynlig ender vi opp med noe brukt vi kan få fatt i ikke langt unna, for ikke pokker om jeg skal bruke 14k på vogn altså!

Jeg har egentlig lyst på en retro vogn jeg. Går mest i vintage så det hadde passet stilen min. Mest sannsynlig ender vi opp med noe brukt vi kan få fatt i ikke langt unna, for ikke pokker om jeg skal bruke 14k på vogn altså!
Har brukt langt over 14k per vogn til mine små :shy:
Denne gangen vil jeg ha elektrisk, og den er jo en smule dyrere enn det igjen :hilarious:

Denne gangen vil jeg ha elektrisk, og den er jo en smule dyrere enn det igjen :hilarious:
elektrisk vogn??? det visste jeg ikke at fantes en gang.

Jeg har også en drøm om elektrisk vogn, selv om dette er første barn og jeg ikke har erfaring med vanlig... Har venninne med elektrisk og har digget å kjøre rundt med den :)

Elektrisk?? Nei, det trenger jeg i hvert fall ikke. Egentlig håper jeg å unngå vogn i det hele tatt og bare bære. Trenger ny bilstol, så det må vi ha. Og finne en god stelleplass.

Hahahah, feels! Vi brukte ikke så mye på våre!
Men jeg drømmer også om en elektrisk! Vi har en sykt lang bakke opp til huset vårt, og det hadde vært GULL med elektrisk :D
Meeeeen, vi må heller bruke penger på bil gitt.

Har dere tenkt noe på vogn da? haha, jeg har jo ikke hatt vogn siden minste på 9 år var lita, så har duttet helt ut av den verden her. Har ikke tenkt å kjøpe enda, men syns det er litt gøy å lese om å sjekke litt ut forskjellige typer.
Noen tips til vogn dere er fornøyde med? :smiley-bounce022
Vi skal ha Bugaboo Fox 5, eller 3.
Vi hadde Fox 3 med han som nå er 2, og var kjempe fornøyd! Angret bittert på at vi solgte den :banghead:

Har kikka så vidt på vogner, og har jo hatt rimelig mange forskjellige med kidsa, men den jeg likte aller beste var faktisk Brio duovogn med fire faste lufthjul som vi hadde til minsten i 2012. Utrolig god å trille og bra plass i bagdelen. Noe sånt tror jeg ikke finnes nå dessverre. Synes de med fire hjul hvor to er bevegelige foran blir så dumt når det er mye snø. Man må «måke» fire spor i stedet for to liksom.

Jeg kjøpte verdens søteste koseklut, hvit, til baby. Blir ikke så mye handling denne gangen, da vi har "alt" fra før.. greit det og!
Mulig vi trenger ei ekstra vogn hvis største sover i bhg enda til høsten :hilarious: men har ei reservevogn hos foreldrene mine, mulig den må bytte hjem altså..

Back
Topp