Innkjøp ☺️

Har kjøpt en bilstol, vi har blitt enige om å kjøpe to stoler, så når vi fant en billig stol som en venninne av min søster skulle selge ble det handlet :p

Ellers har vi ikke handla inn noe enda, tenker å vente litt til, sånn at våre besteforeldre og tanter og onkler får vite om graviditeten først. Jeg har ikke lyst til å vite kjønn, så trenger ikke vente på det. :)

Venter nok til etter oul. Om det blir jente så har vi alt av klær, blir det gutt skal jeg handle litt;) er jo alltid tilbud et eller annet sted, så ingen stress:)

har ikke kjøpt noe, men fikk en stor sekk med baby klær fra kusinene mine. de har barn som er 2-3-4 år gamle. litt jente ting men menst gutte klær, mye som kan brukes til begge kjønn også. mamma jobber på ikea så regner med at hun har med endel baby ting derfra neste gang vi sees, siden hu er helt i himmelen etter at hun fikk vite om sitt første barnebarn :D

Ble noe tull, men det jeg skulle skrive var at det eneste som er kjøpt hittil er ståbrett til vogna ☺️.

Har vært på besøk hos mamma, og da dro vi innom en babybutikk. Vi km ut igjen med en body med matchende lue, samt en leke, og en sånn greie jeg kan koble på vanlige bukser, for å kunne bruke de litt lenger;)

Off jeg er ekstrem der :/ begynte med kjønnsnøytrale babyklær i strl nyfødt-6 mnd, når jeg fikk positiv test.. Er nå 14 uker og har seng, sengetøy, leandervugge, vippestol, lekegrind, en del leker, vogn og bilstol på vei, stellekommode, babyprodukter, 3D sommerfugler til å dekorere veggen på barnerommet.. :p listen fortsetter uheldigvis litt til..

Back
Topp