Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg hadde tenkt å vente siden jeg enda ikke slapper helt av og tror at alt kommer til å gå bra. Men, så tenkte jeg at det blir så fint å få det i posten
Har kjøpt et par klesplagg på supersalg som passer godt om det er jente eller gutt. Måtte bare, ellers er jeg redd for å handle for tidlig. Trur jeg kommer til å begynne å handle etter tidlig ultralyd i uke 13 (som forhåpentligvis har gode nyheter )
Jeg prøver å få kjøpt en moseskurv med stativ brukt på nett.. Ellers har vi kun bestemt oss for vogn foreløpig. Etter ul i uke 12 kan det hende jeg kjøper noe.
Jeg tenker også å vente til etter OUL. Må spare litt på gledene Helst vil jeg kjøpe mest mulig i sommer, for jeg har så himla lang studentferie, så må finne noe å bruke den på!
Svigermor begynte visst handlingen i romjula da, så vi får se om vi får lov å kjøpe noe i det hele tatt
Er overraskende rolig i forhold til innkjøp. Eller, tanken på å gå på shopping i disse uggne dagene er helt utenkelig! Men vil uansett vite kjønn først
Vi har kjøpt sprinkelseng og stellebord på ikea, var salg på serien i januar elns, husker ikke helt
Tenkte at det er jo åpen bytterett på varene der fra så lenge man har kvitteringen og ikke har pakket dem ut, så det gikk jo fint
Har sett en god del på vogn og bilstol, men jeg føler jeg må se på ul før vi begynner med slikt.
Var innom kid og kikket, men jeg får litt angst med tanke på farger og føler at jeg ikke passer inn i avdelingen overhodet. Vil ikke at alt skal ende opp i hvitt, så må nok få vite kjønnet før de innkjøpene begynner tenker jeg.
Kjøper litt smått om jeg ser noe jeg ikke kan si nei til.. Ellers venter jeg.
(mest fordi vi har alt fra før, så det vi trenger blir mest kjønnbestemt..da må vi vente til OUL)
Egentlig har jeg alt fra før, men jeg har kjøpt en del nå likevel. Burde vente til jeg vet kjønn, men det har blitt en god del tøy i nøytrale farger, og litt leker og babybøker.