Innkalling til OUL :)

Nei har ikke vært på kontroll eller sagt ifra til legen enda heller, men har time hos lege i oktober så får vel se da☺️

Så spennende!:) Godt å ha en dato å se fram imot! Jeg skal på ny tul i uke 41, og får da en dato for oul:)

5.desember :D

Må til legen på første kontroll først, før han får sendt henvisning. Skal ikke på den før i uke 12-13.

Jeg fikk innkalling idag, til når jeg er 20+1 på vei. Er ikke det lovlig sent? Hadde håpet å slippe å vente så lenge...

Jeg fikk innkalling idag, til når jeg er 20+1 på vei. Er ikke det lovlig sent? Hadde håpet å slippe å vente så lenge...
Har hørt om flere som har fått såpass sent.. Men kjedelig å måtte vente så lenge ja! Jeg får nok time etter UL på sykehuset i morgen. Veldig spent både på ul'en og når jeg får time til oul!

Håper jeg får før jul:) Bør vel det ettersom jeg vil være 21-22 uker etter nyttår.

Hmm, skal det ikke være mellom uke 17-19? Håper ikke uke 20 er vanlig, for da må jeg vente til etter jul :(

Forrige gang var jeg uke 21-22. De sa at alt mellom uke 17 og 22 var helt innafor.

Skal til OUL 30.november. Er 19+5 da. Lovlig sent imo!

Back
Topp