Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må til legen på første kontroll først, før han får sendt henvisning. Skal ikke på den før i uke 12-13.
Har hørt om flere som har fått såpass sent.. Men kjedelig å måtte vente så lenge ja! Jeg får nok time etter UL på sykehuset i morgen. Veldig spent både på ul'en og når jeg får time til oul!Jeg fikk innkalling idag, til når jeg er 20+1 på vei. Er ikke det lovlig sent? Hadde håpet å slippe å vente så lenge...
Hmm, skal det ikke være mellom uke 17-19? Håper ikke uke 20 er vanlig, for da må jeg vente til etter julJeg fikk innkalling idag, til når jeg er 20+1 på vei. Er ikke det lovlig sent? Hadde håpet å slippe å vente så lenge...
Jeg hadde oul i uke 22 sist svangerskap. Årsaken aner jeg ikke. Men gikk fint å ha den daHmm, skal det ikke være mellom uke 17-19? Håper ikke uke 20 er vanlig, for da må jeg vente til etter jul![]()
Hææ, er det "lov"? :-/Jeg fikk innkalling idag, til når jeg er 20+1 på vei. Er ikke det lovlig sent? Hadde håpet å slippe å vente så lenge...