innkallelse

Var faktisk samme dame som tok i mot sædprøven som tok blodprøven på meg. Kanskje underbemannet den dagen? :)

Sent from my iPhone using Tapatalk
Ikke underbemannet, det er ekspedisjonen som tar imot sæd prøvene og leverer inn på sædlaboratoriet. Vi er en gjeng på labben som rullerer på å ha sædlaboratoriet :) så sædlaboratoriet er under laboratoriet :)

Sent from my SM-P600 using Tapatalk

Last edited:
Tror de ser forskjell på blod og sæd.....håper ihvertfall det ;)
Huff jeg syns ennå det er veldig vanskelig å se forskjellen....! Hehe neida seff ikke:)

Ikke underbemannet, det er ekspedisjonen som tar imot sn prøvene og leverer inn på sædlaboratoriet. Vi er en gjeng på labben som rullerer på å ha sædlaboratoriet :) så sædlaboratoriet er under laboratoriet :)

Aha! Så bra!:) da lærte jeg noe nytt i dag også;)

Mannen min tok først en prøve på sykehuset, den var ganske dårlig, så måtte han (merkelig nok) levere en ny prøve FØR de kunne sende henvisning! Jeg fikk veeldig dårlig info av gyn. Så jeg gikk i maaange mnd før jeg fant ut av at vi måtte ordne alt selv. Å da vi ikke hadde hørt noe etter 4 uker måtte jeg ringe å høre hvorfor de ikke hadde sendt henvisningen, hadde de ikke "fått" resultatene hans. Ting tar tid med de offentlige. jeg ble psykisk dårlig pga vi måttr ordne aaalt selv! Drt endte med at henvisningen ble sendt 8 mnd ETTER første sædprøve var levert, å vi ikke time før til mai. Å da var jeg så utkjørt at jeg bestilte time på en privatklinikk å kom inn 3 uker senere. Nå nærmer det seg testdag å håper på to streker! Poenge mitt med dette er at vær beredt på at du kan måtte ordne neste steg selv da du trodde det skal skje automatisk! Lykke til :-):-):-)
Det er så ufattelig dårlig kommunikasjonsflyt fra behandlende lege av og til, dette var jo en utrolig dårlig timing av dårlig kommunikasjon fra legen! :( fra oss sendes det brev så fort testresultatene foreligger (tar opptil 3 uker) per post og vi dokumenterer at brev er sendt. :)

Leverer vi det på laboratoriet? Eller er der egen for sædprøver?
Hvis det er IVF som informerer om at sædprøve skal leveres, så er det på IVF den skal leveres, mens alle som kommer til oss på sædlaboratoriet/laboratoriet har en henvisning for utredning fra en gyn eller fastlege. :) så, sålenge det ikke er IVF som ber om sædprøven skal det leveres til sædlaboratoriet/laboratoriet :):)

Kom til å tenke på at visst disse to laboratoriene ligger vegg i vegg har jeg kanskje levert til feil :P haha! Skal siest at jeg var der før åtte på morgenen da:)

Du har nok ikke levert feil, det hadde blitt oppdaget idet du leverer den, vi har oversikt over hvem vi ska motta prøver av og finner derfor fort ut om det heller er ivf som skal ha prøven, ja og omvendt :)

Aha! Så bra!:) da lærte jeg noe nytt i dag også;)

Hihi :D :D veldig godt å kunne være til hjelp :D

Det er så ufattelig dårlig kommunikasjonsflyt fra behandlende lege av og til, dette var jo en utrolig dårlig timing av dårlig kommunikasjon fra legen! :( fra oss sendes det brev så fort testresultatene foreligger (tar opptil 3 uker) per post og vi dokumenterer at brev er sendt. :)

Tenker jeg ringer snart til Haukeland. Har opplevd før at legen har glemt å sende henvendelser el at den ikke har komt frem. Gynekologen min tror liksom ikke at resultatene er noe for oss å ha - men jeg vil ha de for å ha de klare om vi evt må gå privat.

Du har nok ikke levert feil, det hadde blitt oppdaget idet du leverer den, vi har oversikt over hvem vi ska motta prøver av og finner derfor fort ut om det heller er ivf som skal ha prøven, ja og omvendt :)

Vi hadde jo avtale - så var nok riktig ja :D

Tror vi har missforstått litt :p
For fikk innkalling til levering av svømmerne den 6.03
Trodde der var bare komme opp med jeg...;)

Back
Topp