innkallelse

Star1978

Gift med forumet
Assistert-jentene
Da har mannen min fått tlf fra sykehuset at han må komme og levere fra seg sine svømmere ;)
Gikk ikke dette egentlig fort? Og jeg skal inn på mandag for siste blodprøve, ja så langt...
Men de skal vell bare sjekke disse svømmerne hans i første ommgang, eller??
:)

de skal helt sikkert sjekke i første omgang...
det måtte mannen min og gjøre før vi startet med alt...

Da få jeg prøver og få han ned i morgen da, :p siden vi begge har fri da,
Men må han gjøre det på sykehuset, eller?? Anså få ut disse svømmerne da ;)

Det kommer ann på hvor langt unna dere bor. Hos oss sier de at de heller vil at du skal gjøre det hjemme, så lenge dere får levert prøven innen 1 1/2t, men den må holdes inn til kroppen heleveien, slik at de ikke fryser og dør ;)

Tar bare 10min og kjøre da ;)

"Vi" har gjort det hjemme, jeg har kjørt på sykehuset og levert prøven. Prøven fint pakket inn i veska, veska i bildetekst ved siden av med sikkerhetsbelte ved siden av skulle du også på Haukeland? Jeg tok ahm prøven på sædlaboratoriet :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Jeg skal på Haukeland ja :)

Joda, det går fort i svingene når man først kommer i gang. Og man kan fint ta prøven hjemme :)

"Vi" har gjort det hjemme, jeg har kjørt på sykehuset og levert prøven. Prøven fint pakket inn i veska, veska i bildetekst ved siden av med sikkerhetsbelte ved siden av skulle du også på Haukeland? Jeg tok ahm prøven på sædlaboratoriet :)

Hihi du mener laboratoriet ;) AMH er blodprøve til vanlig lab mens kun sæd til sædlaboratoriet :) hihi jeg jobber der (på begge) :)

Men vil også poengtere viktigheten med å frakte prøven inntil hud pga kroppsvarmen, sæd dør fort under feile temp forhold. :):)

Sent from my SM-P600 using Tapatalk

Men når den blir levert, da må de jo gjøre noe med den med en gang da, så ikke disse dør?
Hihi eller hva gjør de?
Kan man levere svømmerne i sånn uringlass?? Eller hva er vandelig?
Hihi ja sorry men når ting er nytt blir det sikkert rare spørsmål for dere som kan dette ;)

Men når den blir levert, da må de jo gjøre noe med den med en gang da, så ikke disse dør?
Hihi eller hva gjør de?
Kan man levere svømmerne i sånn uringlass?? Eller hva er vandelig?
Hihi ja sorry men når ting er nytt blir det sikkert rare spørsmål for dere som kan dette ;)
Når de blir levert til oss (sædlaboratoriet) for utredning har vi de i varmeskap på vippe for å holde rett temp og bevegelse. Jeg regner med at det er det de gjør på ivf også hvor din nå skal levere:) Jupp steril urinprøvekopp:) hihi Vettu det er helt i orden, hadde nok hatt akk de samme spørsmålene ;)

Leverer vi det på laboratoriet? Eller er der egen for sædprøver?

Hihi du mener laboratoriet ;) AMH er blodprøve til vanlig lab mens kun sæd til sædlaboratoriet :) hihi jeg jobber der (på begge) :)

Men vil også poengtere viktigheten med å frakte prøven inntil hud pga kroppsvarmen, sæd dør fort under feile temp forhold. :):)

Var faktisk samme dame som tok i mot sædprøven som tok blodprøven på meg. Kanskje underbemannet den dagen? :)

Leverer vi det på laboratoriet? Eller er der egen for sædprøver?

Du skal ned i kjelleren - husker ikke om det het sædlaboratoriet el bare laboratoriet. Men regner med at igjen tar i mot en sædprøve visst de ikke har tenkt å se på den ;)

Jeg hadde en ullsokk rundt sædprøven vår :P

Kom til å tenke på at visst disse to laboratoriene ligger vegg i vegg har jeg kanskje levert til feil :P haha! Skal siest at jeg var der før åtte på morgenen da:)

Mannen min tok først en prøve på sykehuset, den var ganske dårlig, så måtte han (merkelig nok) levere en ny prøve FØR de kunne sende henvisning! Jeg fikk veeldig dårlig info av gyn. Så jeg gikk i maaange mnd før jeg fant ut av at vi måtte ordne alt selv. Å da vi ikke hadde hørt noe etter 4 uker måtte jeg ringe å høre hvorfor de ikke hadde sendt henvisningen, hadde de ikke "fått" resultatene hans. Ting tar tid med de offentlige. jeg ble psykisk dårlig pga vi måttr ordne aaalt selv! Drt endte med at henvisningen ble sendt 8 mnd ETTER første sædprøve var levert, å vi ikke time før til mai. Å da var jeg så utkjørt at jeg bestilte time på en privatklinikk å kom inn 3 uker senere. Nå nærmer det seg testdag å håper på to streker! Poenge mitt med dette er at vær beredt på at du kan måtte ordne neste steg selv da du trodde det skal skje automatisk! Lykke til :-):-):-)

Mannen min tok først en prøve på sykehuset, den var ganske dårlig, så måtte han (merkelig nok) levere en ny prøve FØR de kunne sende henvisning! Jeg fikk veeldig dårlig info av gyn. Så jeg gikk i maaange mnd før jeg fant ut av at vi måtte ordne alt selv. Å da vi ikke hadde hørt noe etter 4 uker måtte jeg ringe å høre hvorfor de ikke hadde sendt henvisningen, hadde de ikke "fått" resultatene hans. Ting tar tid med de offentlige. jeg ble psykisk dårlig pga vi måttr ordne aaalt selv! Drt endte med at henvisningen ble sendt 8 mnd ETTER første sædprøve var levert, å vi ikke time før til mai. Å da var jeg så utkjørt at jeg bestilte time på en privatklinikk å kom inn 3 uker senere. Nå nærmer det seg testdag å håper på to streker! Poenge mitt med dette er at vær beredt på at du kan måtte ordne neste steg selv da du trodde det skal skje automatisk! Lykke til :):):)
Det
Jeg fikk beskjed at jeg måtte ringe selv får og få svaret på mine blodprøver værtfall

Back
Topp