Innkallelse til OUL

Starlen

Elsker forumet
Hvem har fått dato for OUL og hvor langt er dere på vei da? :)

Syns helt ærlig tiden går fort når man tenker på at mange gjerne får OUL om bare allerede 4 uker :-)

Dette er jeg også nysgjerrig på! :)

Jeg har fått, men det er ikke før 26. januar. Dødslenge til. :p Er 18+5 da.

Har dere alt vert til lege eller jordmor da siden dere har fått innkalling?:)

Jeg har ikke vært til lege eller jordmor så er ikke fått innkalling :P Håper altså at jeg får time i slutten av januar når jeg er nærmer 20 uker fordi i ukene der skjer så mye og jeg vil gjerne se ALT :D
Sist var jeg i uke 20 og igjen 22 (lærlinger) og det var veldig stor forskjell på baby!

Jeg har ikke fått noen innkalling enda... sist hadde jeg termin samme som jeg tror jeg har nå ( 4 juni ) og fikk da nyttårsaften!!
Nå har JM gitt meg en termin 31 mai.. basert på 28 dagers syklus... noe jeg aldri har hatt.. men ;) hehe...så i teorien burde jeg få time tidligere denne gangen.. men man vet aldri ;)

Klarer ikke å vente! Får ikke time før uti januar men skal høre om jeg får byttet til rett før jul:)

Jeg har fått time 14. Januar, da er jeg 18+6 ifølge menstermin.

Fått time 5.januar og er bare 17+2 da om mine beregninger stemmer... Tror egentlig det er litt tidlig, men da får de kalle meg inn på en ny om de ikke får tatt de målingene de skal osv :)

Fått time 5.januar og er bare 17+2 da om mine beregninger stemmer... Tror egentlig det er litt tidlig, men da får de kalle meg inn på en ny om de ikke får tatt de målingene de skal osv :)
Er vel mellom uke 17-19 som er vanlig? :) du får ny time om de ikke får sett alt. Det fikk jeg siden minien lå litt knotete til :)

Jeg har ikke fått innkallelse enda, men regner med det blir i slutten av januar.
Skal til første jordmorkontroll om noen uker og regner med hun sender henvisningen da :)

Fekk time etter tidlig ul i dag, så då er det altså 18. Januar, er ca veke 18-19 ein plass då :-)

Back
Topp