Innkallelse til OUL

Har fått time 28/12. Litt kjipt at den kommer midt i juleferien, må kjøre hjem til Harstad for den dagen.

Jeg har ikke fått noen innkalling enda... sist hadde jeg termin samme som jeg tror jeg har nå ( 4 juni ) og fikk da nyttårsaften!!
Nå har JM gitt meg en termin 31 mai.. basert på 28 dagers syklus... noe jeg aldri har hatt.. men ;) hehe...så i teorien burde jeg få time tidligere denne gangen.. men man vet aldri ;)
Jeg har mens termin 26.5 og fikk time 29.12 (19+1). Men jeg vet at jeg er kortere på vei pga 32-35 dagers syklus, og jeg testa for el. Syns jeg fikk time litt seint, men.

Jeg fikk henvisning til oul på tidlig ul. Fikk dato i posten for litt siden og det ble 8. januar <3 da er jeg 18-19 uker på vei tror jeg. Gleder meg veldig :)

Det går an å ringe og få flytta på datoen. Jeg gjorde det med forrige :)
Stod i brevet at de ikke flyttet på timer helst. Er ikke noen krise, vi kjører bare hjem for den dagen :)

Jeg har ikke engang vært hos legen/jordmor enda... og skal ikke før i uke 12 :) Så jeg for ikke innkalling i nærmeste fremtid!

Jeg har fått time den 8 Januar :) Og akkurat den dagen begynner jeg på uke 20 :) Her får vi innkallelse mellom uke 18-20 ( Vest Agder ) :) Er så spent. Jeg skal også på privat UL den 27 november og da har jeg akkurat startet på uke 14 :)

Back
Topp