Innkallelse til gynekologisk poliklinikk, ang abort..

• Trådstarter Trådstarter lykkeliten123
  • Opprettet Opprettet
Ja finnes mange tema med mange forskjellige meninger, men når det er noen som spør om noen ønsker å dele sine erfaringer som har vært i samme situasjon så skal det være lov! Å hvis noen ikke liker det så styr heller unna, enn å gjøre dagen enda værre til personen :)

venter på lillebror/søster 25.01.14

Ikke tenk på det hi. For hvor ellers skulle man skrive da? Blir jo feil uansett siden det er gravide og prøvere overalt her på bv. Og du har helt klart skrevet en overskift som gjør at man kan velge å ikke lese om man ikke ønsker det.

Skjønner at du er i en vanskelig situasjon og håper alt ordner seg for deg!

<3 sønn nov 07 og ny spire på vei 4.2.14 <3

Synes d blir for egoistisk at siden noen her inne har slitt med å bli gravid o.s.v kan bestemme at man ikke får skrive om d å ta selvbestemt abort eller ikke. Man må tåle forkjeller,og dere kan da for f glede dere over spiren deres fordi om HI sliter med sitt valg? Jeg har aldri kommet til å poste noe slikt inne på generelt pågrunn av at d er såpass personlig og vanskelig tema,og generelt er en så upersonlig forumside. La heller vær å svar, la HI få skrive hva hun vil. Det kan faktisk være like tøfft å ta ett slikt valg som d er for dere som sliter med å bli gravid. Jeg kjenner jeg blir så sint på alle som dømmer og tror de kan bestemme over andre på denne måten.

La de som vil hjelpe henne svare,så kan alle dere andre bare la være å lese!

Da fikk jeg ut dagens aggresjon.

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app

Har fått innkallelse neste veke, i brevet låg det ved eit eigenærkleringsskjema. Står at eg må fylle ut dette skjemaet og ta med til sjukehuset. Men det står at hvis det blir bestemt operasjon, må eg avtale time. Blir ikkje aborten utført denne dagen? Veit fortsatt ikkje kva eg vil gjere, så syns det er skremmende at det skal skje allerede neste uke. Får eg vite kor langt eg er kommen, får eg sjå skjermen når ul blir gjennomført?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Hvordan går det? Har du fått pratet med noen?

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app

Hører til jan13 da men kunne prøve å svare da jeg har ei nær vennine som tok abort. Hun sa at hun pratet først me fastlegen... så tok hun kontakt me sykehuset. Der ble det litt prating før hun fikk ul (for å finne ut hvor langt hun var kommen) å da såg hun ikke skjermen. Etter det fikk hun tabeletter i og et rom. Hun vandret litt i gangene da hun begynte få "rier". Plutselu følte hun at det kom noe ut å sprang på nermeste do. Da kom embryoet ut og hun tok det på et papir... da hun fikk se det fikk hun litt sjokk... er vel ikke helt meningen det da men ble nå slik... i dag tror jeg hun fortsatt føler hun tok det rette valget...

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Er litt enig jeg altså.. Dømmer ikke HI for å skulle ta abort, men her inne er vi damer som betaler i dyre dommer for private ultralydtimer slik at vi kan se at våre små huleboere lever og vokser som de skal.. Vi gråter med de som må gå gjennom det grusomste av alt.. Å miste sin lille spire.. Tråder om selvbestemt abort kan postes andre steder...
Enig

Vil bare ønske deg lykke til med prosessen lykkeliten123, er nok ikke et enkelt valg men husk at det er DEG valget skal være det rette for, ikke alle andre som måtte mene noe :) Krysser fingrene for deg!!!

Vil bare ønske deg lykke til med valget ditt og prosessen du skal gjennom. Håper du går god støtte og hjelp, og klarer å ignorere bedrevitere og dømmende folk. Håper du kommer godt ut av det og føler valget er riktig for deg. Klem :-)

oj oj oj...ser at dette ble virkelig blåst ut av proposjoner. Nå var det vel ingen som var i nærheten av å være fordomsfulle eller? Dersom man virkelig leste det jeg skrev og ikke la mer i det eller diktet selv mellom linjene om hva jeg kanskje kunne mene om saken, så står det i klartekst. Man har vel alle ett valg og som jeg skrev er det opp til hver enkelt menneske å bestemme over sin egen kropp... jeg stiller meg bare undrende til hvorfor her?! D tror jeg faktisk HI forstår. Men jeg kan også forstå at jeg burde i utgangspunktet unngå å lese da jeg så teksten...tenkte ved første øyekast at her var det en baby som var påvist syk...og det hadde jo vært en annen sak.

• Liker
Reactions: H27
Back
Topp