L
lykkeliten123
Guest
*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er litt enig jeg altså.. Dømmer ikke HI for å skulle ta abort, men her inne er vi damer som betaler i dyre dommer for private ultralydtimer slik at vi kan se at våre små huleboere lever og vokser som de skal.. Vi gråter med de som må gå gjennom det grusomste av alt.. Å miste sin lille spire.. Tråder om selvbestemt abort kan postes andre steder.......er dette riktig sted å spørre om abort...? uansett årsaken som ligger bak dette, så ble jeg i grunn ganske paff da jeg leste spørsmål om det her?!
Syter og klager? Da bør nok Du lese hva som er skrevet en gang til!! Dersom det skal være rom for at Hi skal kunne spørre om selvbestemt abort inne på et terminforum (!) må det også være rom for at ikke alle synes det er greit!Kjære vene jenter. Her må vi tåle snakk om abort, følelser, tanker, spm om alt mulig. La nå hu få lufte tankene sine og spørre etter andres erfaring. Dere som syter og klager over at hu burde finne ett anna forum å poste det på bør lese overskriften en gang til!! Men kanskje nysgjerrigheten tok over eller??? Nei vett dere hva jenter her må vi ha ett åpent sinn og la alle få plass på forumet uansett spørsmål!!
Så til tråd innehaver. Følg hjerte ditt! Den leder deg alltid i riktig retninglykke til med valget
![]()