Innimellom

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Innimellom får jeg så motstand mot å være gravid. Får litt lettere panikk fordi det ikke er "noen vei tilbake" nå... Hvorfor gjorde jeg dette? Hater å være gravid. Det er lenge til jeg får kroppen min tilbake. Hatet babytiden med søvnmangel...

Flere som tenker sånn noen ganger? Hvertfall på fødestuen kanskje at de angrer seg, men det er ingen vei tilbake...

<3 sønn nov 07 og ny spire på vei 4.2.14 <3

Hehe ja, innimellom.. men så tenker jeg meg om en gang til, og da er det ikke så ille allikevel. ;)

Ja det hender seg at tanken streifer meg ;) Hater ikke å gå gravid da ,bare helt mot slutten da alt er tungt og vondt :S

Får litt panikk i blant, spesielt tanken om at hvis alt går bra... da er det no return :)

*** Venter nr 1, termin 8.februar! ***

Innimellom får jeg så motstand mot å være gravid. Får litt lettere panikk fordi det ikke er "noen vei tilbake" nå... Hvorfor gjorde jeg dette? Hater å være gravid. Det er lenge til jeg får kroppen min tilbake. Hatet babytiden med søvnmangel...

Flere som tenker sånn noen ganger? Hvertfall på fødestuen kanskje at de angrer seg, men det er ingen vei tilbake...

Jeg har ikke følt det sånn enda. Men forstår godt at noen gjør det! :) Det er jo litt av en forandring i kroppen når man har en ekstra person inne i den :p

Jente født 24.02.2011 <3
Gravid igjen, med termin 21.02.2014 <3

på en måte. altså jeg er glad jeg skal få gleden av å få et barn til. men jeg synes graviditet og babytid med amming og våkentid igjen føles ganske skummelt og. vi har det så bra nå, og jeg er endelig tilfreds i egen kropp. nå skal det på prøve igjen.

men det er samtidig helt greit, enda et mirakel♥

nr 3 ventes 21.02.14♥

Jeg elsker å være gravid fra kanskje 3-4 mnd og utover, når kvalmen har gitt seg og man kan kjenne liv <3 det eneste jeg ikke gleder meg til er å våkne på natta for å stå opp og tisse annenhver time :p selvfølgelig behøver ikke dette svangerskapet å bli sånn, men basert på det forrige tenker jeg slik :p

Xander 2760 g, 47 cm, 15.08.09
Termin februar, usikkert når :p

på en måte. altså jeg er glad jeg skal få gleden av å få et barn til. men jeg synes graviditet og babytid med amming og våkentid igjen føles ganske skummelt og. vi har det så bra nå, og jeg er endelig tilfreds i egen kropp. nå skal det på prøve igjen.

men det er samtidig helt greit, enda et mirakel♥

nr 3 ventes 21.02.14♥
Ja det er sånn jeg også føler det. Har en femåring som klarer se selv og alt er veldig behagelig, også er det pån igjen...

Først må jeg jo si at denne spiren har virkelig vært etterlengtet... etter to år som prøvere.. Kjempe glad for å få en til..

men Ja jeg tenker litt når jeg henger med hode ned i doskåla... Hvordan kunne jeg glemme denne følelsen :-/ må jo bare bite tennene sammen og holde ut..!!! Men dette er helt klart sistemann :-)

Nei så koselig! Synes det var rart du var så aktiv på hver tråd :p
Gratulerer! :D

Nr. 2 er på vei ~ 20. Februar 2014

Hehe, jeg liker å være aktiv sånn uansett jeg da :p

Næmmen så artig :D Grattis!

Jente født 24.02.2011 <3
Gravid igjen, med termin 21.02.2014 <3

Jotakk :)

Så artig å kunne være moderator her nå da:)

Hehe ja, det var helt tilfeldig egentlig, men koselig :) Har god erfaring med termingrupper fra før av, så håper det blir sånn igjen :)

Føler litt det samme, kanskje. Men mest fordi jeg er konstant sulten, og det er utrolig plagsomt. Men utover det så klager jeg egentlig ikke, det kunne jo vært verre (jeg kunne hatt flere plager). Jeg tror det blir spennende og kos <3

Tjah.. både og. Dette er virkelig høyt ønsket, men vi mennesker er jo kjent for å aldri være fornøyde :p

Nå er det ingen vei tilbake, men vi gleder oss uansett. Det å få barn sammen er magisk, med nedturer og alt ;)

Nr. 2 er på vei ♡ 20. Februar 2014

Back
Topp