Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er braHer fikk vi lov att sende storebror og lillebror i skole/bhg når mellomst sko teste seg.
Finner ikke noe spesifikt om det inne på kommunesiden. Vil tro at så lenge samboer ikke har vært i nærkontakt, så er ikke vi andre i ventekarantene.Kommer an på hvilke regler dere har i kommunen det
Selv om det ikke er snakk om nærkontakt?Her hadde det blitt ventekarantene, så lurt å sjekke hva som gjelder i kommunen.
Selv om det ikke er nærkontakt?Her kommer ungene i ventekarantene. Dette gjelder Bergen for min del
Selv om det ikke er nærkontakt?
Jo, men samboer har ikke vært i nærkontakt med en smitta. Han er forkjøla bare.Var det ikkje samme husstand? Dei reknes jo som nærkontakt.
Finner ikke noe spesifikt om det inne på kommunesiden. Vil tro at så lenge samboer ikke har vært i nærkontakt, så er ikke vi andre i ventekarantene.
Når jeg tenker meg om, så har jo ingen her vært i ventekarantene, eller karantene, mens jeg har venta på svar.Her er det ventekarantene, men det er om man har
Her er det bare ventekarantene om den med symptomer eller den som tester seg har hatt nærkontakt med noen med covid. Har ikke egentlig hørt om at man er i ventekarantene noe sted utover dette, men det kan jo hende.
I kommunenen her er det ventekarantene både om en i samme husstand har symptomer og om man er nærkontakt til en i husstanden som er nærkontakt til en som har påvist smitte.Selv om det ikke er snakk om nærkontakt?
Får vel svar i løpet av morgendagen, men de har vært hjemme siden fredag og eldste går glipp av mye undervisning som han absolutt trenger.I kommunenen her er det ventekarantene både om en i samme husstand har symptomer og om man er nærkontakt til en i husstanden som er nærkontakt til en som har påvist smitte.
Fant lite om det på kommunen sine sider her å, men fordi en lærer på skolen til guttungen er smittet, så ble det karantene på han. Og da ble vi kontaktet og de forklarte det sånn
Det tar vel uansett ikke lang tid å få svar? Her gikk det under et døgn før vi hadde svaret på guttungen.
Jo, men samboer har ikke vært i nærkontakt med en smitta. Han er forkjøla bare.
Full forståelse for det, ikke spesielt givende å være hjemme en hel uke med hjemmeskole medmet friskt barnFår vel svar i løpet av morgendagen, men de har vært hjemme siden fredag og eldste går glipp av mye undervisning som han absolutt trenger.