Inn på fødeavdelingen.

Lykke til :Heartred Håper virkelig lille baby holder seg inne i magehuset sitt noen uker til!
 
Høres skummelt ut! Men høres også ut som du blir tatt godt vare på. Lykke til, og håper den lille blir inne litt til, og du får reise hjem [emoji178]
 
Det var vel greit at det lille holdt seg inne litt til :happy:
Håper du får ro nå de siste ukene!
Ja glad for det:) Hun veier bare 2300 enda, så håper hun venter 6 uker til, da er termin:)
 
Måtte inn på observasjonspost igjen i dag. Vannavgang, så spennende å se hva som skjer:)
 
Den lille har virkelig lyst til å komme altså. Håper alt går fint og rolig for seg! Lykke til!! :)
 
Nå ble jeg først veldig nervøs. En lege kom og så at hvis ikke fødselen begynner av seg selv innen et par dager, så setter de i gang fødselen.
Men, så sa jordmor etterpå at hun legen var ny og at de avventer og ser an siden det er før uke 37.
Men, må hvertfall være her tilsammen 1 uke.
 
Nå ble jeg først veldig nervøs. En lege kom og så at hvis ikke fødselen begynner av seg selv innen et par dager, så setter de i gang fødselen.
Men, så sa jordmor etterpå at hun legen var ny og at de avventer og ser an siden det er før uke 37.
Men, må hvertfall være her tilsammen 1 uke.
Jeg er sniker, men vil bare tipse deg om en ting :) Skulle du lure på noe underveis, eller ende opp med prematur fødsel så finnes det et eget underforum for oss med premature barn her inne. Der er det erfaringer både fra tidlig vannavgang, opphold på sykehuset og hvordan det har gått videre.

Lykke til, håper de klarer å holde lille der en stund til, hver dag er gull :)
 
Jeg er sniker, men vil bare tipse deg om en ting :) Skulle du lure på noe underveis, eller ende opp med prematur fødsel så finnes det et eget underforum for oss med premature barn her inne. Der er det erfaringer både fra tidlig vannavgang, opphold på sykehuset og hvordan det har gått videre.

Lykke til, håper de klarer å holde lille der en stund til, hver dag er gull :)
Takk:) Det skal jeg sjekke ut. Blir satt i gang i morgen.
 
Back
Topp