Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk komme hjem i dag Blødningen stoppet helt i dag. Men må være i ro frem til fødsel, så blitt sykmeldt da.Hvordan har det gått med deg?
Fikk komme hjem i dag Blødningen stoppet helt i dag. Men må være i ro frem til fødsel, så blitt sykmeldt da.
Ja glad for det Hun veier bare 2300 enda, så håper hun venter 6 uker til, da er terminDet var vel greit at det lille holdt seg inne litt til
Håper du får ro nå de siste ukene!
Jeg er sniker, men vil bare tipse deg om en ting Skulle du lure på noe underveis, eller ende opp med prematur fødsel så finnes det et eget underforum for oss med premature barn her inne. Der er det erfaringer både fra tidlig vannavgang, opphold på sykehuset og hvordan det har gått videre.Nå ble jeg først veldig nervøs. En lege kom og så at hvis ikke fødselen begynner av seg selv innen et par dager, så setter de i gang fødselen.
Men, så sa jordmor etterpå at hun legen var ny og at de avventer og ser an siden det er før uke 37.
Men, må hvertfall være her tilsammen 1 uke.
Takk Det skal jeg sjekke ut. Blir satt i gang i morgen.Jeg er sniker, men vil bare tipse deg om en ting Skulle du lure på noe underveis, eller ende opp med prematur fødsel så finnes det et eget underforum for oss med premature barn her inne. Der er det erfaringer både fra tidlig vannavgang, opphold på sykehuset og hvordan det har gått videre.
Lykke til, håper de klarer å holde lille der en stund til, hver dag er gull
Takk Det skal jeg sjekke ut. Blir satt i gang i morgen.