Inn på fødeavdelingen.

Dolly88

Forelsket i forumet
Julibaluba 2017
❤Januarlykke 2022❤
Hei.
I natt våknet jeg av en litt større blødning. Ringte Ullevål og de sa jeg skulle komme med en gang.
Lege sjekket med ultralyd at alt var bra med baby:)
Ble nervøs når de sa jeg skulle ligge på mottaket tilfelle mulig fødsel.
Men nå ligger jeg på observasjonspost med veldig små blødninger og litt mensmurringer. Så håper lille jenta venter litt med å komme. Ikke helt klar enda. :)
 
Det hørtes ut som en skummel opplevelse:/ håper det er helt uskyldig og at alt går fint å smertefritt for seg fremover :)
 
Det hørtes ut som en skummel opplevelse:/ håper det er helt uskyldig og at alt går fint å smertefritt for seg fremover :)
ja tror Det, ligger til observasjon nå og ikke fått noe sammentrekninger eller rier heldigvis:) så regner med å få dra hjem i mårra.
 
Uff, så skummelt :( Hvor langt er du på vei? Så de hvor blødningen kom fra?
 
ja tror Det, ligger til observasjon nå og ikke fått noe sammentrekninger eller rier heldigvis:) så regner med å få dra hjem i mårra.
Godt å høre, blødninger å svangerskap hører ikke sammen ,så det er betryggende å høre :) er ikke noe i veien med morkake eller andre ting ?
 
Håpar alt er bra, og at veslejenta blir verande i magen din ei stund til. :love2
 
Lykke til! Håper du får komme hjem snart og at hu holder seg inne noen uker til :)
 
Uff, så skummelt :( Hvor langt er du på vei? Så de hvor blødningen kom fra?
Uke 33+6 i dag. Da gjør de ikke noe for å stoppe en evt. fødsel. De tror det er fra livmorhalsen, den er litt kort, så kan være derfor.
 
Godt å høre, blødninger å svangerskap hører ikke sammen ,så det er betryggende å høre :) er ikke noe i veien med morkake eller andre ting ?
morkaka lå foran åpningen tidligere, men den har flytta seg, men ligger nesten bare 2 cm fra åpningen. men er nok blødning fra livmorhalsen. men ikke så mye blødning nå heldigvis:)
 
morkaka lå foran åpningen tidligere, men den har flytta seg, men ligger nesten bare 2 cm fra åpningen. men er nok blødning fra livmorhalsen. men ikke så mye blødning nå heldigvis:)
Krysser fingrene for deg å håper du får gå iallefall 3-4 uker til før lillemor kommer til verden :) godt du er i trygge hender:)
 
Masse lykke til! Håper den lille holder seg inni magen noen uker til. Og så godt å høre at fødeavdelinga tar blødningen seriøst, og at de følger deg opp[emoji173]️
 
Uke 33+6 i dag. Da gjør de ikke noe for å stoppe en evt. fødsel. De tror det er fra livmorhalsen, den er litt kort, så kan være derfor.

Skjønner! Men da er det i det minste en forklaring. Håper det forblir fredelig :)
 
Masse lykke til! Håper den lille holder seg inni magen noen uker til. Og så godt å høre at fødeavdelinga tar blødningen seriøst, og at de følger deg opp[emoji173]️
Takk:) Ja fikk full sjekk for å se om alt var bra, så de passer på:)
 
Back
Topp