Ingenting

K.L#

Forumet er livet
Septembermødre <3
Marsmellows-15
Jeg er visst ikke.gravid likevel :-( får henvisning til Haukeland av ultralyd damen. For livmor er helt tom. Skjønner d absolutt ikke. Men men. Sånn gikk d denne gang.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

har bodd der jeg også har fått samme beskjed som deg der å få den beskjeden er grusom.

Ånei :( Så trist! Ta vare på deg selv, og lykke til med videre prøving når du er klar for det. Mange klemmer

Takk takk. D kan jo skje et under. Men tviler på d.er forferdelig å ha så kjempe sterke graviditets symptomer, til ingen nytte. Skjønner d faktisk ikke...

Helt merkelig etter så høy hcg. Hva sa de til det? Tenkte de på exu da?

Så innmari trist beskjed å få :( Ta vare på deg selv!!

Nei og nei! Krysser fingrene for deg en stund til likevel jeg... I tidligere svangerskap var jeg på UL på ca 5 uker og hun fant ikke noe og mente at jeg enten måtte være mye kortere på vei eller noe annet galt, fikk UL på nytt en uke senere og da så alt normat ut og jeg var like langt på vei som jeg trodde, så ikke alltid de ser alt heller..... :-)

Og uansett hva som skjer fremover, så vil jeg sende deg et liten klem og be deg om å ta godt vare på deg selv!!

Uff.. Så trist, det er jo ikke sånn her det skulle bli :/ sender deg en stor klem! Håper du finner ut av det snart!

Ånei! Så triste nyheter å få!
Håper du finner ut av hva dette skyldes.. Det høres jo ut som det kanskje bare er for tidlig.. I så fall får du bare smøre deg med tålmodighet..den som venter på noe godt..:)
Ta vare på deg selv!

Så kjedelig. Håper det går bra med deg og at du får god oppfølging videre!

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Takk for støtte damer <3 ja nei, vet.ikke hva Eg skal tro. Fikk jo positiv uten tvil på nyttårsaften. Og hadde siste mens 3 desember, så er rart å skulle være kortere :-S

Nei å nei! Så trist å lesa! Håpa, håpa di finne nåke på haukeland! Eller at di i da minsta finne ut ka som skjer i kroppen din!

Uff så trist:( Håper du får klarhet i alt!:)
Ja, klarhet finner eg nok på mandag. Om d blir happy eller trist, så er d uanset bedre enn å gå å være i tvil...

Nei å nei! Så trist å lesa! Håpa, håpa di finne nåke på haukeland! Eller at di i da minsta finne ut ka som skjer i kroppen din!
Ja, håper på svar på mandag. Blir sprø av å ikke vite, og være usikker på hva som skjer... Var så innstilt på at denne gangen går d bra, så angrer egentlig på at eg bestilte tidlig ul i d heletatt :P

Back
Topp