Huff da... D var ingen god nyhet. Sånt er skikkelig trist. Men ta godt vare på deg selv og lykke til videre!
Klem
KlemFollow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
KlemÅ, det hadde vært fantastisk om det var tilfelle! Men er instilt på at d ikke er det.. Så du fikk også beskjed om at d ikke var noe der? eller såg de "noe"=? Synes egentlig den stølhetsfølelsen på høyre side har blitt sterker i dag, så er redd d ligger utenfor livmor selv...Å neei..så fælt... håper de hadde et dårlig apperat bare... jeg fikk beskjed om ingenting å finne da jeg var 8 fullgåtte uker... hcg stigningen var velykket da, og 9 fullgåtte så fant de fosteret og bekreftet at fosteret var 7 uker... krysser fingrene for deg og håper det er noe tull dette med deg og... men så er det jo så vondt å ha håp om det faktisk er tilfelle... vil bare gi deg en stor klem...
Å,hadde jo vært fantastisk om jeg er så heldig. Men prøver ikke få for høye forhåpninger.Jeg fikk sterke smerter for en uke siden. Ble innlagt , trodde det var det her også , men onsdag så vi på ul at alt var fint , vi kunne bare ikke se noe tidligere pga kortere på vei enn antatt . Håper det går bra !
Så godt at d gikk bra! Er du kortere på vei enn du selv tror da eller? D er d eneste logiske her. Hvis d er noe.Jeg valgte også å ikke ha for høye forventninger, det hadde de heller ikke på gyn. De hadde meg til observasjon og var forberedt på å hasteoperere hvis eggstokken sprakk , de sterke smertene. Så avtok smertene etter tre intense døgn (hatt smerter fra dag 1 men de tok seg opp betraktelig disse døgnene), og jeg fikk reise hjem. Fire dager senere viste ul en fostersekk i livmoren. Nå venter jeg bare på ul som skal vise liv. Lykke til til deg også. Håper det viser seg at alt er som det skal