Ingenting frister!

Er det noen som har noen forslag til kveldsmat, som ikke er brødskiver eller knekkebrød?
Noen dager spiser jeg ingenting etter middag, fordi jeg har ingen matlyst, selv om magen rumler. Sliter med å sovne med rumlende mage, men jeg har ikke lyst til å spise heller. Håper noen har noen gode forslag til mat som kan friste :) Noen dager har jeg spist kornblanding, og det går ned på et vis, men det er heller ikke supergodt.
Jeg synes det er veldig godt med oppkutta vannmelon og jordbær til kvelds :) Frukt genrelt. Lyst å lite annet...

Jeg synes det er veldig godt med oppkutta vannmelon og jordbær til kvelds :) Frukt genrelt. Lyst å lite annet...

Spiste vannmelon i kveld, men måtte ha litt kornblanding for å fylle opp magen. Er liksom som jeg har en sperre i halsen som sier at ingen mat skal ned dit :P

Fra mobil.

Spiste vannmelon i kveld, men måtte ha litt kornblanding for å fylle opp magen. Er liksom som jeg har en sperre i halsen som sier at ingen mat skal ned dit :p

Fra mobil.
Det eneste jeg vil ha er kyllingvinger, hele tiden døgnet rundt :P og vannmelon.. Alt annet bare vokser i munn

Er det noen som har noen forslag til kveldsmat, som ikke er brødskiver eller knekkebrød?
Noen dager spiser jeg ingenting etter middag, fordi jeg har ingen matlyst, selv om magen rumler. Sliter med å sovne med rumlende mage, men jeg har ikke lyst til å spise heller. Håper noen har noen gode forslag til mat som kan friste :) Noen dager har jeg spist kornblanding, og det går ned på et vis, men det er heller ikke supergodt.
Samme lurer jeg på. Har det akkurat som deg. Igår kveld prøvde jeg å komme på et eller annet å spise men alt jeg tenkte på ble jeg kvalm av... Men endte opp med noen speltkjeks med gulost. Det smakte hvertfall for meg. Tar gjerne imot flere tips :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg må også tvinge i meg mat, men ett eple kuttet i biter har funket som kveldsmat.. Eller noen druer, jordbær osv. Frukt er vel det eneste jeg føler jeg ikke må tvinge ned

God matlyst her óg, magen sier klart ifra når jeg går over 3 timer uten :p og det første som er i hodet mitt om morgenen: MAT :D

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Kjipt. ..2 kilo ned på ei uke.... æsj. ...

Sent from my LG-E460 using BV Forum mobile app

Knekke brød og sprøtt brød med ost vil jeg ha :)

Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app

Idag spiste jeg rundstykke med smør, philadelphiaost og pepper :P HATER tilvanlig smør under smørepålegg:P Pepper vet jeg ikke hvor jeg fikk fra men var supergodt! Ellers har jeg ikke lyst på kaffe, brød, kjøttpålegg og sikkert mye mer:)

Merker og at ingenting frister. Løst på sushi da.. Mmh.. Sånn fritert campie med ris rundt... Og iste. Må spise nesten hele tiden så jeg ikke kaster på. Håper dette gir seg snart! :)

Rista brød med litt smør og solbærsyltetøy var veldig godt i morrest, men nå blir jeg uvel av å tenke på det. Sulten igjen. Hva nå?

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Rista brød med litt smør og solbærsyltetøy var veldig godt i morrest, men nå blir jeg uvel av å tenke på det. Sulten igjen. Hva nå?

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Yoghurt? Smoothie? Pizza? Mcern? Havregrøt? Is? Toast? Sushi?

Kjenner meg igjen, eneste jeg klarer å spise er yoghurt og bittelitt kald pizza, drikker masse juice. Blir kvalm uannsett med det får jeg hvertfall ned ten å kaste opp..

ups... kanskje jeg skulle prøvd meg på ristet brød!! mmmm

Sånne tynne knekkebrød, med smør og jarlsberg, gikk ned. Hipp hurra for å holde kvalmen litt på avstand! :D

Kjipt. ..2 kilo ned på ei uke.... æsj. ...

Sent from my LG-E460 using BV Forum mobile app
Du kan få et par av meg, tør ikke veie meg en gang selv med dårlig matlyst. Her lever jeg på Dent og Solo

Du kan få et par av meg, tør ikke veie meg en gang selv med dårlig matlyst. Her lever jeg på Dent og Solo

Jeg har nok av kilo og ta av for å si det sånn :P Men kjenner på kroppen at denne starten var ganske så tøff....

Back
Topp