Det er bra merkbart i dette svangerskapet! Jeg har ikke lyst på NOENTING! Farris m.sitron er ett must for kvalmen, men må lete etter limonade, eneste som frister er supersure ting!! Andre som har det sånn?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og så skalldyr da!Jeg har bare lyst på en ting hele tiden jeg ig det er skalldyr og isvann
Februar 2015
Taster på appen
Ja jeg vil ha kongekrabbeklør HELE tidenOg så skalldyr da!
Og jeg brekker meg nesten bare av tanken! Tenk at man kan være så forskjelligeJa jeg vil ha kongekrabbeklør HELE tiden
Februar 2015
Taster på appen
Ja, det er rart Jeg stod og skulle ta folat istad og tok den i munn og kjære vene, jeg brakk meg som om det var en hel banan jeg pakka i megOg jeg brekker meg nesten bare av tanken! Tenk at man kan være så forskjellige
Opplevde det med druene idag fy fader magen er en ballong!Har så lyst på alt mulig om dagen jeg. Men blir fort uggen om jeg spiser litt mer enn jeg trenger..
Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg pleier å bli ballong av druer til vanlig, så tørr ikke tenke på hvordan jeg hadde blitt nå. Tror jeg holder meg til vannmelon..Opplevde det med druene idag fy fader magen er en ballong!
Det skal jeg kjøpe imorgenJeg pleier å bli ballong av druer til vanlig, så tørr ikke tenke på hvordan jeg hadde blitt nå. Tror jeg holder meg til vannmelon..
Sent from my iPhone using BV Forum