Ingenting frister!

Venterpå<3

Glad i forumet
Februarlykke 2015
Det er bra merkbart i dette svangerskapet! Jeg har ikke lyst på NOENTING! Farris m.sitron er ett must for kvalmen, men må lete etter limonade, eneste som frister er supersure ting!! Andre som har det sånn?

Jeg kjenner meg litt igjen i det du skriver. Er blitt matlei, og vanlig brødskive eller knekkebrød frister så lite at jeg heller lar være å spise det. Er veldig tørst hele tiden, og har lyst på brus og juice. Nå har jeg kjøpt appelsinjuice som jeg blander med vann fra kullsyremaskinen vår. Blir ihvertfall litt sunnere enn brus :)

Jeg har bare lyst på en ting hele tiden jeg ig det er skalldyr og isvann :p

❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)

Ja :eek: jeg vil ha kongekrabbeklør HELE tiden :p

❤️Februar 2015❤️

Og jeg brekker meg nesten bare av tanken! Tenk at man kan være så forskjellige:eek:

Og jeg brekker meg nesten bare av tanken! Tenk at man kan være så forskjellige:eek:
Ja, det er rart :p Jeg stod og skulle ta folat istad og tok den i munn og kjære vene, jeg brakk meg som om det var en hel banan jeg pakka i meg :p

❤️Februar 2015❤️

Har så lyst på spekemat her :/ ellers er det ikke så mye som frister her heller :/

Grønne druer oh lord!!!! Har spist en hel eske av sånne Steinfrie druer idag :O

Har så lyst på alt mulig om dagen jeg:). Men blir fort uggen om jeg spiser litt mer enn jeg trenger:)..

Sent from my iPhone using BV Forum

Har så lyst på alt mulig om dagen jeg:). Men blir fort uggen om jeg spiser litt mer enn jeg trenger:)..

Opplevde det med druene idag fy fader magen er en ballong!

Opplevde det med druene idag fy fader magen er en ballong!
Jeg pleier å bli ballong av druer til vanlig, så tørr ikke tenke på hvordan jeg hadde blitt nå:). Tror jeg holder meg til vannmelon;)..

Jeg pleier å bli ballong av druer til vanlig, så tørr ikke tenke på hvordan jeg hadde blitt nå:). Tror jeg holder meg til vannmelon;)..

Det skal jeg kjøpe imorgen :)

Jeg har plutselig blitt glad i vann og spiser mindre, men oftere enn før :-P ingenting av dette er vel og tolke som negativt :-) Hihi

Jeg har så lyst på salami!! Spiser mye oftere enn vanlig for å holde kvalmen på avstand, men jobber hardt med meg selv for å ikke ta helt av..

Jeg har ikke lyst på noenting! Alt er æsj for tiden, er så kvalm..

Ingenting som frister her heller... Kan tenke at det se noe keg har lyst på men så blir jeg småkvalm når maten er klar...

Jeg har ikke lyst på noe og kvalm 24/7 må tvinge i meg mat pga jeg vet at jeg trenger det

Er det noen som har noen forslag til kveldsmat, som ikke er brødskiver eller knekkebrød?
Noen dager spiser jeg ingenting etter middag, fordi jeg har ingen matlyst, selv om magen rumler. Sliter med å sovne med rumlende mage, men jeg har ikke lyst til å spise heller. Håper noen har noen gode forslag til mat som kan friste :) Noen dager har jeg spist kornblanding, og det går ned på et vis, men det er heller ikke supergodt.

Back
Topp