Ingen vil ha kake :P

Eneste plusset er jo at jeg slipper å legge på meg massevis. Er jo dødslei av marsipankake :P
Haha ja sånn sett så er det kanskje greit med samme kake hele tide :D

På jobben min blir alt spist :p hvor det ikke blir spist forsvinner det mystisk likevel...

Men hva med å ta med oppskjært frukt og bær? Det er jo såå godt :)

Haha! Det er jo litt rart da. På jobben min tar alle et stykke, og syns det er kos.

marsipankake blir jeg kvalm av. Men det finnes veldig mange andre gode kaker :D

På gubben sin jobb har de kvær sin gang å ha med fredagskake. Så det er bestandig 2 som har med seg kake kvær fredag.
Passer ikke så bra når de har kaffe og kake kl 14.00 og e har middag klar kl 16.00 :p
Men det er ikke min oppgave å passe på at han ikke spiser for mye kake ;)
E ville ha blitt møkklei av kake kvær uke! En sjelden gang går bra, men kvær uke!!!!! Og iallefall hvis man har så dårlig ideer om kakesorter sånn at da end med samme kaka kvær gang.

Haha, her kjøper de også kake hver fredag på jobben :P De er bare 4 menn, men jammen hvor mye kake de spiser :P i tillegg blir alt fra bursdager osv med dit :P Etter dåp her, spiste de kake hver dag i en hel uke :P haha, alle er slanke som flaggstenger da, og de jobber hardt, så de tåler vel litt kake :P haha! men at de greier :O

Hos oss har ansatte med kake når de har bursdag, jeg bruker hverken å ha med kake eller spise kake som de andre har med.

Hos oss har vi med kake når vi har bursdag. Ved runde tall bestiller sjefen fra bakeriet. Og så har man rester etter barnebursdager, bryllup, andre begivenheter. . Ofte kake hos oss. :p Alt blir stort sett spist opp. :)

Jobber i barnehage og kjenner meg igjen.. Syns vi har kake HELE tiden jeg :P Og føler meg samtidig usosial om jeg ikke smaker - selv om jeg verken tåler gluten eller bør spise mye karbohydrater.

Jeg liker ikke marsipankake. Er ikke særlig fan sv bløtkake eller ostekake heller. Er vel i grunn ganske kresen på kaker, så blir ikke så mye kake på meg på jobb altså.

Back
Topp