Ingen vil ha kake :P

Venessiela

Forumet er livet
VIP
Himmelbarn
Maiblomstene 2017
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
På jobb de siste ukene har det vært kake hver uke, av og til 2 ganger på en uke. Virker som om alle har bursdag i samme periode :p
Nå virker det som om de fleste av oss er møkklei av kake. I dag stod over halve igjen når dagen var over og noen måtte ta med hjem siden den ikke kunne stå over helgen, men INGEN ville. Som kjøkkenansvarlig var det mitt ansvar å få vekk den forbaska kaka. Etter å ha spurt 11 personer fikk jeg til slutt denne responsen av nr.12: "Okei.. Jeg skal ta med kaka denne ene gangen, men neste gang BØR det bli noen andre!"

Litt av et luksusproblem på jobb :p

De fleste jeg kjenner er opptatt av å spise litt sunt, så kake på jobben hele tiden er ikke greit da. Vi ble enige på jobben om å droppe så mye kaker og heller ta med frukt eller salat eller noe annet litt sunt hvis det var en anledning, og det har vært veldig bra :)

De fleste jeg kjenner er opptatt av å spise litt sunt, så kake på jobben hele tiden er ikke greit da. Vi ble enige på jobben om å droppe så mye kaker og heller ta med frukt eller salat eller noe annet litt sunt hvis det var en anledning, og det har vært veldig bra :)
Er så gale. De skal absolutt bestille marsipankake hver eneste gang, men så ender det med at nesten ingen vil spise.. :P

På gubben sin jobb har de kvær sin gang å ha med fredagskake. Så det er bestandig 2 som har med seg kake kvær fredag.
Passer ikke så bra når de har kaffe og kake kl 14.00 og e har middag klar kl 16.00 :P
Men det er ikke min oppgave å passe på at han ikke spiser for mye kake ;)
E ville ha blitt møkklei av kake kvær uke! En sjelden gang går bra, men kvær uke!!!!! Og iallefall hvis man har så dårlig ideer om kakesorter sånn at da end med samme kaka kvær gang.

Hahahaha ja DA er en rimelig lei av kake da!:eek: var den ikke god kanskje?:p
Joda, veldig god, men de skal absolutt ha den samme varianten hver eneste gang: marsipankake med bringebær og vanilje. Jeg prøvde en gang å komme med forslag om ostekake, men det ble ikke godt mottatt :P

Haha hos oss forsvinner alt alltid :p har også kake hver fredag. Men vi jobber jo hele helga, så mange som deler da :-)

Her på jobben min er det kake hver dag ;-)

Er så gale. De skal absolutt bestille marsipankake hver eneste gang, men så ender det med at nesten ingen vil spise.. :P
Om det vært marsipankake til HVER anledning, og det har vært mange av de, så skjønner jeg at folk blir leie. Mye hyggeligere når det varierer litt i kakeutvalget :D

Om det vært marsipankake til HVER anledning, og det har vært mange av de, så skjønner jeg at folk blir leie. Mye hyggeligere når det varierer litt i kakeutvalget :D
Eneste plusset er jo at jeg slipper å legge på meg massevis. Er jo dødslei av marsipankake :P

Hver dag?? :P
Jobber du på bakeri? :)
Jepp, til kaffen kl 15 hver dag ;-) er på en båt i nordsjøen, så vi bor på jobb og spiser dermed alle måltider her :-) henger igjen fra gammelt at det skal være salt kaffemat kl 9 og søt kl 15...

Jepp, til kaffen kl 15 hver dag ;-) er på en båt i nordsjøen, så vi bor på jobb og spiser dermed alle måltider her :) henger igjen fra gammelt at det skal være salt kaffemat kl 9 og søt kl 15...
Tror jeg hadde blitt gal. Håper det er litt variasjon i kakene da :p

Sjelden samme kaken kommer opp igjen i løpet av 4 uker, og litt gjærbakst og vaffler og slikt og ;-)

Back
Topp