Ingen ubehag

Hjelper vel ikke mot selve kvalmen, men det lindrer i allefall .. ihvertfall for meg..

Jeg gikk på Prix og kjøpte en sånn krydderpose med lynlås - ingefær-- den "sniffer" jeg litt på når jeg blir for kvalm, da pleier det å roe seg.. [;)]
Jeg har også funnet ut at noen ganger hjelper det med cola.. var i Tyskland nå og fant -KOFFEINFRI-Coca Cola[:D]
så vi hamstret litt av den [;)]
 
Hellojsa!

Er 9+1 på vei og ennå ikke kvalm. "bank i bordet!"
Men som andre har nevnt her tidligere, TRØTTHETEN!! Guri...trodde det ikke var fysisk mulig å sove så mye som jeg gjør om dagen. Men det sise at det går over om litt.

Får prise meg med at jeg slipper billig unna.
 
Og en liten ting til!

Av personlig erfaring ber jeg dere være forsiktig med kulsyreholdige drikker.....

For store promper kan faktisk skade miljøet.......[;)]
 
Hei jeg var heller nesten ikke dårlig i svangerskapet. Var svimmel om morgenen i to uker så måtte få i meg frokost før jeg gikk i dusjen og det var det.... hehe.... også vart jeg svimmel på jobb siste mnd av svangerskapet fordi jeg sto så mye....
 
Hei! Sist gang jeg skrev var jeg kvalm, men siden den dagen har det gått helt fint! Kanskje det var en sammenheng med at jeg hadde vondt i hodet.. Men en morgen i denne uken var jeg litt uggen i magen. Så jeg drakk et glass saft på styrten og spydde det opp igjen, men etter det var jeg fin..(he he) Er bare blitt veldig kresen på mat.
 
var kun litt hissig, men hadde ingen plager i noen av svangerskapa mine.
 
[:'(]Jeg har vært kvalm i ett døgn nå,ikke vært kvalm tidligere i svangerskapet.
Men nå lurer jeg på,når man først har blitt kvalm,blir man som regel mye plaget av det da?Skal nemlig passe tantegullet fra morgenen av på fredag,da søstra mi skal gifte seg..Hadde passa fryktelig dårlig å ikke kunne stille opp da!
 
Back
Topp