Var hos legen i går for å høre om jeg kunne bli henvist til tidlig ul siden jeg hadde en ma i des/jan. Men fikk et klart nei fra legen min! Han spurte meg hva som ville skje om de så på ul at jeg hadde abortert. Da svarte jo jeg at jeg bare ville vite om det var dødt eller ikke, ville ikke gå i flere uker med ingenting slik jeg gjorde sist gang. Dette var vist ikke grunn nok og de tok bare en blodprøve av meg og sa jeg måtte vente på ordinær ul.
Er ikke dette litt dårlig ? Trodde man skulle bli henvist om man var bekymret og er redd for om det enten er dødt eller kanskje deformert o.l.
Har skrevet tidligere at jeg har hørt hjerte til lille med doppler, men bare at hjerte slår tyder jo ikke på at alt er fint og bare velstand der inne (ikke for å bekymre noen altså).
Er ikke dette litt dårlig ? Trodde man skulle bli henvist om man var bekymret og er redd for om det enten er dødt eller kanskje deformert o.l.
Har skrevet tidligere at jeg har hørt hjerte til lille med doppler, men bare at hjerte slår tyder jo ikke på at alt er fint og bare velstand der inne (ikke for å bekymre noen altså).