Ingen synlig mage

Draapen

Forelsket i forumet
Velkommen 11 uker 2 dag, har ingen spesiell mage. Det kan vel være fordi jeg har en del å gå på av fett.

Mange som ikke får mage helt i starten :) Den kommer nok!!

Her er det ekstra polstring og jeg ser bare mer tjukk ut. Men jakka går ikke igjen da.. Og ikke gått opp i vekt. Er 7+3 med nr 4. Har tatt bilde fra da jeg gikk med nr 2 i uke 13. Da syntes det ikke. Om jeg ikke husker feil utfra mammaklær tråden så er vel vi ca samme str..

Nyt det sier jeg ;) har tydelig mage og er bare 8 uker.. Må være obs på bekledning for å skjule..

Tror det er mer vanlig å ikke hs mage enn å ha mage så tidlig:)

11+3 og ingen mage her heller. Gleder meg til magen kommer, men jeg er glad den ikke har kommet før jeg er klar til å dele det med omverden :)

10+4 her - første baby :) en bitteliten kul har dukket opp helt nederst, dog jeg er usikker på om det faktisk er en gravidkule eller om det er luft/tregere fordøyelse...??? Godt det er tid for store varme genser.

Sist fikk ikke jeg antydning til mage før i uke 15. Nå er jeg 8 uker og ser ikke noen forandringer ennå. Tror nok det er helt normalt at du ikke har mage i uke 11:)

Takk for alle svarene er vel slikt når man har ekstra kg på kroppen. Har ikke gått opp eller ned

Med førstemann fikk jeg ikke noe synlig mage før jeg var 22-24 uker på vei. Får se om den kommer fortere denne gangen :)

Back
Topp