Ingen symptomer..

Jeg er 4+3 idag og merker omtrent ingenting! Litt svimmel når jeg reiser meg, noen ligamentsmerter her og der og føler meg kaaaanskje litt mer sulten (og får vondt i hodet når jeg er veldig sulten). Men ikke kvalme, formen er bra, ingen ømme pupper og alt det der. Jeg går på progesteron og blodfortynnende og skulle tro man fikk mer symptomer av crinone, men det har jeg ikke kjent noe av!

Progresjon på testene er veldig bra, og jeg sier til meg selv at jeg ikke blør, og har ikke vondt, så da er alt bra. Trenger noen oppløftende ord fra dere :blackeye:
Vært gravid 3 ganger. Ingen symptomer i noen av svangerskapene. Nyt!
 
Jeg har dager der jeg er kjempe kvalm, andre dager er det mindre, men det tror jeg rett og slett er fordi jeg er flinkere til å spise jevnlig, mannen vekte meg med frokost på sengen og jeg småspiser frukt osv.. jeg har sett hjerte på ul, så selv om jeg har lite symptomer en dag så har jeg bestemt meg for å nyte og tenke at fram til det motsatte er bevist så går dette fint :Heartred
 
Det eneste jeg har fått hittil er en oppblåst mage. Folk vil tro jeg er gravid rundt fjerde måned eller godt tak i magen når de ser meg nå:facepalm: Håper det gir seg etterhvert. Dongeribuksene passer ikke lenger. Er jo bare 7+2o_O
 
Det eneste jeg har fått hittil er en oppblåst mage. Folk vil tro jeg er gravid rundt fjerde måned eller godt tak i magen når de ser meg nå:facepalm: Håper det gir seg etterhvert. Dongeribuksene passer ikke lenger. Er jo bare 7+2o_O
Samme her! Så oppblåst! Men det husker jeg fra sist også,ga seg etter noen uker. Aner ikke hvordan jeg skal komme meg oppi jobb-buksa mi på mandag:p
Men regner med magen min kommer en del raskere denne denne gangen. Har like stor mage nå fra før,som da jeg var 10uker på vei sist.
 
Er litt mer rolig nå, fikk tilbake første hcg prøve fra 5+1 i går og den var på 8200! :D skal ta ny i morgen :p
 
Jeg er 4+3 idag og merker omtrent ingenting! Litt svimmel når jeg reiser meg, noen ligamentsmerter her og der og føler meg kaaaanskje litt mer sulten (og får vondt i hodet når jeg er veldig sulten). Men ikke kvalme, formen er bra, ingen ømme pupper og alt det der. Jeg går på progesteron og blodfortynnende og skulle tro man fikk mer symptomer av crinone, men det har jeg ikke kjent noe av!

Progresjon på testene er veldig bra, og jeg sier til meg selv at jeg ikke blør, og har ikke vondt, så da er alt bra. Trenger noen oppløftende ord fra dere :blackeye:


Med unntak av litt ømme bryster hadde jeg ingen symptomer så tidlig overhodet. Det er så utrolig individuelt med symptomer, så ser ikke i utgangspunktet noen grunn til å bekymre deg for det:)
 
Back
Topp