Ingen symptomer..

Rosafrue

Glad i forumet
Marshmallows 2022
Jeg er 4+3 idag og merker omtrent ingenting! Litt svimmel når jeg reiser meg, noen ligamentsmerter her og der og føler meg kaaaanskje litt mer sulten (og får vondt i hodet når jeg er veldig sulten). Men ikke kvalme, formen er bra, ingen ømme pupper og alt det der. Jeg går på progesteron og blodfortynnende og skulle tro man fikk mer symptomer av crinone, men det har jeg ikke kjent noe av!

Progresjon på testene er veldig bra, og jeg sier til meg selv at jeg ikke blør, og har ikke vondt, så da er alt bra. Trenger noen oppløftende ord fra dere :blackeye:
 
Tror symptomer er veldig individuelt! Og som du sier ingen blødninger eller vondt og da burde jo alt være bra!

Jeg går også på progesteron og blodfortynnende, merker ingenting av det. Husker jeg var veldig trøtt første par dagene med progesteron, men tror det egentlig var pga ovitrelle som inneholde hcg, det forsvant etter et par dager.

Har du mistet flere ganger?
Jeg hadde mye symptomer begge gangene og mistet begge så symptomer er vel ingen garanti uansett. Jeg hadde to MA og småblødde begge gangene. Så prøver å tenke at så lenge jeg ikke ser blod må jo alt være bra inni der
 
Skjønner at det blir mange bekymringer men prøv å tenk at det er veldig individuelt hvor mye symptomer man har og at det fortsatt er ganske tidlig!:Heartpink
Jeg hadde null symptomer før i uke 6-8, hadde et veldig ukomplisert svangerskap med unntak hyperemisis og har i dag ei frisk og blid jente på 21 mnd! Tror faktisk det du beskriver er mer symptomer enn det jeg hadde på samme tidspunkt :) håper det kan kjennes beroligende
 
Skjønner at det blir mange bekymringer men prøv å tenk at det er veldig individuelt hvor mye symptomer man har og at det fortsatt er ganske tidlig!:Heartpink
Jeg hadde null symptomer før i uke 6-8, hadde et veldig ukomplisert svangerskap med unntak hyperemisis og har i dag ei frisk og blid jente på 21 mnd! Tror faktisk det du beskriver er mer symptomer enn det jeg hadde på samme tidspunkt :) håper det kan kjennes beroligende

Jeg kjente ikke veldig symptomer før uke 6, går på cinone :happy: Men forstår frykten så utrolig godt! Dea til legen å få målt hcg noen ganger for å bli litt roligere, det hjalp meg veldig etter å ha mistet :Heartred lykke til! :Heartred
 
Tror symptomer er veldig individuelt! Og som du sier ingen blødninger eller vondt og da burde jo alt være bra!

Jeg går også på progesteron og blodfortynnende, merker ingenting av det. Husker jeg var veldig trøtt første par dagene med progesteron, men tror det egentlig var pga ovitrelle som inneholde hcg, det forsvant etter et par dager.

Har du mistet flere ganger?
Jeg hadde mye symptomer begge gangene og mistet begge så symptomer er vel ingen garanti uansett. Jeg hadde to MA og småblødde begge gangene. Så prøver å tenke at så lenge jeg ikke ser blod må jo alt være bra inni der
Så betryggende å høre at du heller ikke kjenner noe særlig av crinone. Leser jo at det gir flere symptomer for noen.

Jeg har mistet to ganger tidligere. Jeg har ikke hatt noen særlig symptomer noen av gangene, men har hatt brunlig eller rosa utflod og noen blødninger. Dette har jeg ikke nå heldigvis :)
 
Skjønner at det blir mange bekymringer men prøv å tenk at det er veldig individuelt hvor mye symptomer man har og at det fortsatt er ganske tidlig!:Heartpink
Jeg hadde null symptomer før i uke 6-8, hadde et veldig ukomplisert svangerskap med unntak hyperemisis og har i dag ei frisk og blid jente på 21 mnd! Tror faktisk det du beskriver er mer symptomer enn det jeg hadde på samme tidspunkt :) håper det kan kjennes beroligende
Ja, det er jo veldig tidlig enda, er bare litt småstressende å lese om alle som opplever kvalme og ømme pupper fra dag 1 :p ja, det du sier er absolutt betryggende. Min første milepæl er 5+0 uten blødninger, så so far so good :D
 
Jeg kjente ikke veldig symptomer før uke 6, går på cinone :happy: Men forstår frykten så utrolig godt! Dea til legen å få målt hcg noen ganger for å bli litt roligere, det hjalp meg veldig etter å ha mistet :Heartred lykke til! :Heartred
Jeg kjenner at det føles som en drøm å komme til uke 6 uten å blø! Gleder meg :)

Jeg har tatt kontakt med legekontoret, men det er så mye sykdom og ferie der, at jeg ikke fikk time før 20.07. Det er leeeeenge til! Men stigningen på testene virker bra så langt :p
 
Som flere her skriver er jo symptomer veldig individuelt, tenk at det finnes jo faktisk damer som bærer frem friske terminbabyer uten å vite at de er gravide før fødselen engang! :joyful: Så prøv heller å nyte fraværet av "plager" så lenge det varer, og tenk at det slettes ikke betyr at noe er galt :Heartpink Tvert i mot vil jo plager som blødninger og intense smerter heller være mulige røde flagg, så fravær av symptomer betyr ytterst sjeldent at noe er galt (spesielt så tidlig i svangerskapet i tillegg):love2
 
Som flere her skriver er jo symptomer veldig individuelt, tenk at det finnes jo faktisk damer som bærer frem friske terminbabyer uten å vite at de er gravide før fødselen engang! :joyful: Så prøv heller å nyte fraværet av "plager" så lenge det varer, og tenk at det slettes ikke betyr at noe er galt :Heartpink Tvert i mot vil jo plager som blødninger og intense smerter heller være mulige røde flagg, så fravær av symptomer betyr ytterst sjeldent at noe er galt (spesielt så tidlig i svangerskapet i tillegg):love2
Du som de andre søte damene her har jo rett og jeg må si at slike oppløftende ord absolutt gjør dagen litt bedre! :joyful:
 
Du som de andre søte damene her har jo rett og jeg må si at slike oppløftende ord absolutt gjør dagen litt bedre! :joyful:
Så bra, herlig å kunne være til hjelp:Heartpink Er så fint vi har dette forumet, har mang en gang fått utrolig god hjelp her selv allerede i løpet av mine 2-3 uker som medlem bare hittil :happy:
 
Har ikke hatt symptomer før i går/dag, 4+5 i dag, og det eneste er puppa som er ‘ømme’. Mannen mener de har blitt større:knegg:
Så er som de andre sier, veldig individuelt
 
Jeg er bare 4+3. Har i går og idag fått vondt i korsrygg (som menssmerter) og litt trykk nede i magen. Er også litt mer sliten enn vanlig. De to første graviditeten mine fikk jeg veldig ømme pupper når jeg skulle fått mensen, men har ikke fått det de siste gangene.
Så det er jo ganske individuelt både person til person, men og graviditet til graviditet. Kvalmen hos meg har kommet litt tidligere for hver graviditet. Kom uke 8 første gangen og så litt og litt tidligere de andre gangene.
 
Bare veldig trøtt, og litt stikking i puppene inntil videre :p får også raskt vondt i hodet om det er en stund siden jeg har spist.
Sist fikk jeg kvalme rundt 6-7 uker. Håper den holder seg unna en stund hvertfall!
 
Sniker fra mars 2021 :hilarious:
Jeg har ikke pleid å ha mye symptomer før uke 5. og vært gravid flere ganger - noen ganger kom symptomene mellom uke 5-6 andre ganger lite frem til uke 8 :)
Krysser fingrene for at dette går helt fint for deg :)
 
6+3 her. Fremdeles ingen store symptomer, annet enn tretthet. Går på lutinus så tenker at alt av symptomer kan være på grunn av de. I mitt forrige svangerskap hadde jeg heller ingen store symptomer, trøtt og ligamentsmerter var det jeg hadde da å.
 
Sniker. Jeg var gravid og kjente ingenting. Da jeg fikk tul 7+2 var vi kjempe overrasket over at jeg bar på tvillinger. Ikke vært kvalm i hele svangerskapet! Noen er ikke kvalm eller noe, så bare nyt det! :)
 
Sniker. Jeg var gravid og kjente ingenting. Da jeg fikk tul 7+2 var vi kjempe overrasket over at jeg bar på tvillinger. Ikke vært kvalm i hele svangerskapet! Noen er ikke kvalm eller noe, så bare nyt det! :)
Wow! Det må ha kommet som et sjokk, spesielt når man ikke kjenner seg gravid :D gratulerer :Heartred
 
Wow! Det må ha kommet som et sjokk, spesielt når man ikke kjenner seg gravid :D gratulerer :Heartred
Nja, hadde sett to store follikel ved ul så visste det var en sjans for det. Men trodde ikke på det helt, da jeg ikke hadde noe særlig høyt hcg stigning heller. Fikk ikke 3+ på CB digital før 5+ uker. Så det var stas! Og nå er de 6 1/2 måneder! :) Spør din mor om hun var kvalm- er en god indikator om mor var kvalm eller ikke. Hos meg var hverken min mor eller min søster kvalm som gravid. Så det ligger litt i genene.
 
Nja, hadde sett to store follikel ved ul så visste det var en sjans for det. Men trodde ikke på det helt, da jeg ikke hadde noe særlig høyt hcg stigning heller. Fikk ikke 3+ på CB digital før 5+ uker. Så det var stas! Og nå er de 6 1/2 måneder! :) Spør din mor om hun var kvalm- er en god indikator om mor var kvalm eller ikke. Hos meg var hverken min mor eller min søster kvalm som gravid. Så det ligger litt i genene.
Så fin historie! :) nei moren min var faktisk aldri kvalm! :rolleyes:
 
Back
Topp