Ingen svangerskaptegn...

Gullnurket15

Glad i forumet
Høsthjerter 2017
hei, fler som ikke har svangerskaptegn?
Jeg er 9+3 og føler meg ikke gravid.
Er kjempe forkjølet, men det har vel ingen innvirkning?

Mitt første svangerskap, og veldig redd fr at noe skal være galt...:(

Jeg tror nok ikke du trenger å være bekymret :) Det finnes jo de som ikke merker at de er gravide før de neste skal føde! Du har kanskje høyere smerteterskel f.eks. og kanskje derfor du ikke har kjent murringer e.l. Kvalmen er det mange som ikke får, og du kan jo egentlig være glad for å slippe den ;) min svigerinne sier at hun aldri har vært så frisk og pigg som de tre gangene hun var med barn, så da regner jeg med at hun ikke hadde mange symptomer. Du er nok bare en slik heldig én som har greie svangerskap :)

Takk for svar, har også plutselig begynte idag med brun utflod/slim. Er det normalt eller bør jeg kontakte lege? Var På UL for 2 uker siden, da var alt flott og fint og hjertet slo godt.

Åh! Nå vet jeg hvordan du har det. Det er så vondt og utrygt. Synes du skal kontakte legen din, jeg, siden han/hun kan mest om slikt. Jeg hadde en blødning i går, og det jeg har lest meg fram til er at masse blod, en seig liten klump, og tak i mage og korsrygg er SA. Det du beskriver høres ut som om et blodkar e.l. har sprukket i skjeden eller no sånt. Livmormunningen blir veldig blodfylt og var for påkjenning når man er gravid og kan lett begynne å blø. En blødning kan utløses av mye forskjellig, men slike blødninger er ikke farlige. Men kontakt legen din, han/hun er bedre på dette enn meg ;)

Æ har ikke had nesten noe symptomer i mitt svangerskap.. Unntatt nu med bekkenløsning.. Man glemmer innimellom at man e gravid og e litt bekymra at noe e galt. Men man må bare tenke at så lenge æ ikke fossblør og får kjempe ont i magen så e den der. D e sikkert ikke noe å bekymre med brun utflod men greit å få den sjekka..

Om det ikke gir seg, får jeg ringe legen. Har spurt fler og det kan visst være helt normalt i første trimester med litt brunt slim. Så lenge jeg ikke har smerter eller småblør.
Er bare nervøsiteten som tar veldig overhånd tror jeg. Redd og reagerer på alt, spesielt nå som jeg kun er så kort på vei... Uff, ekkelt å ha det sånn.

Ja, det er en vond følelse. Også et det lissom ikke noe man kan gjøre! :/ Jeg er bekymret av natur og det ble jo ikke noe bedre av å være gravid. Prøver å tenke positivt da :)

Mannen min syns jeg legger for mye i ting. Han mener alt er normalt og tar en dag av gangen. Han vil ikke engang glede seg før graviditeten er "sikker". Så da går jeg attpåtil å er overnervøs for både han og meg.
Ikke gjør jeg annet enn å bare slappe av heller, ligget rett ut noen dager med kraftig forkjølelse og er tilogmed redd for at det kan ha innvirkning på lille nurket. Skal tydeligvis ikke være lett i første svangerskap

Mannen min syns jeg legger for mye i ting. Han mener alt er normalt og tar en dag av gangen. Han vil ikke engang glede seg før graviditeten er "sikker". Så da går jeg attpåtil å er overnervøs for både han og meg.
Ikke gjør jeg annet enn å bare slappe av heller, ligget rett ut noen dager med kraftig forkjølelse og er tilogmed redd for at det kan ha innvirkning på lille nurket. Skal tydeligvis ikke være lett i første svangerskap
Skjønner deg sååå godt! Er i 6 uke her og kan nesten ikke vente til uke 12!!!

Jeg har ikke hatt så mange symptomer hittil, er 16+5 i dag:) Synes egentlig det er veldig greit å ha sluppet unna mye;) Men jeg har fått veldig god luktesans, og har vært halvtett i nesen hele veien! Så det kan være et tegn det også..

Nope, 16+5, er i uke 17 nå:) Hadde innsett 22.sept..
Blandet sammen med en annen gruppe jeg er i for oss med termin i september. Ser nå at dette innlegget et fra den andre gruppen med assistert befruktning :) står ikke i appen, må bare huske det selv ;)

Blandet sammen med en annen gruppe jeg er i for oss med termin i september. Ser nå at dette innlegget et fra den andre gruppen med assistert befruktning :) står ikke i appen, må bare huske det selv ;)
Ahaa;) Bruker bare appen jeg også, men hvis jeg blar helt øverst i tråden, så står det hvor innlegget er postet:)

Har akkurat det samme jeg også, brunt utflod... Er forferdelig skremmende når det kommer, men
veldig mange sier det er normalt, og har hatt det tidligere i svangerskap som har gått helt greit, så nå prøver jeg og slappe av... ;) lykke lykke til, bare det ikke tar seg opp eller du får skikkelig vondt trur jeg det går bra!!

Jeg har også lite symptomer. Er 6+2 og førstegangsgravid så da bekymrer man seg jo for alt. Litt ømme pupper og tar lett til tårene/blir fort irritert og må ofte tisse, men det må jeg ellers også. Samt oppblåst mage, men skulle ønske jeg kunne få noen skikkelig tydelige symptomer. Du har vært på ultralyd, har du ikke? Så du har fått bekreftet at det er liv der inne? Jeg skal til uken-veldig spent!

Var på ultralyd i uke 7. Der sto alt flott til og hjertet slo godt. Skal på 12 ukers kontroll 21 januar.
Har oppblåst mage, veldig oppblåst men ingenting ellers.

Hei! Så digg å slippe kvalmen. Jeg er bare uggen. Gjerne hele dagen hvis jeg ikke spiser jevnt og trutt. Brun utflod trenger ikke bety noe, spesielt ikke hvis du går på ekstra hormoner etter innsett. Jeg er nå 9+2 og er bare ekstremt trøtt og uggen.

hei, fler som ikke har svangerskaptegn?
Jeg er 9+3 og føler meg ikke gravid.
Er kjempe forkjølet, men det har vel ingen innvirkning?

Mitt første svangerskap, og veldig redd fr at noe skal være galt...:(

jeg hadde aldri noe tegn på graviditet annet enn tissing på netter og oftere ellers.. :)

Back
Topp