Ingen svangerskaptegn...

Var på ultralyd i uke 7. Der sto alt flott til og hjertet slo godt. Skal på 12 ukers kontroll 21 januar.
Har oppblåst mage, veldig oppblåst men ingenting ellers.
Det står nok bra til der inne, må være godt å vite at hjertet slår og ting er som de skal:) Senker nok skuldrene litt om alt er ok på tirsdag.

Ja, idag var første gang jeg faktisk " glemte " litt at jeg er gravid. Dagen ble plutselig mye mer avslappende, og mannen syns det var litt bra. For da slapp jeg liksom å bekymre meg for alt.

Mat har jeg lyst på hele tiden nå, og legger meg gjerne før kl 21 om jeg kan det. Mest fordi jeg sover litt dårlig om natten nå og ikke kan ligge på magen som jeg er vant til.

Var selv på UL på tirsdag og fikk se og høre et lite bankende hjerte:):):) Det var helt fantastisk!!! Men nå er kvalme kommet til meg. Dvs kaster ikke opp, men føler meg uggen store deler av dagen. I tillegg føler jeg meg veldig sliten. Ikke direkte trøtt, men helt tappet for energi. Fungerer ikke akkurat optimalt om dagen. Men så lenge den lille har det bra så skal jeg klare plager:) Er 7+2 i dag.

Back
Topp