Ingen som ønsker skjult gruppe?

Jeg er også gjerne med [emoji177][emoji4]
Jeg vil gjerne være med :)

Så gøy at så mange vil være med!! :D

Denne tråden er ikke en tråd for å få tilgang til skjult gruppe. Hvordan dere får tilgang står i den nye infotråden som er klistret på topp.

Skjult gruppe er nå laget og klar for bruk etter at TGA`ene har satt seg inn i infoen jeg har sendt dem :) Gi dem litt tid ;)

( Jeg hadde tenkt til å vente til i morgen med å lage gruppen, men i morgen har jeg det travelt så da var det greit å få den laget ferdig nå ;) )

Så gøy at så mange vil være med!! :D

Denne tråden er ikke en tråd for å få tilgang til skjult gruppe. Hvordan dere får tilgang står i den nye infotråden som er klistret på topp.

Skjult gruppe er nå laget og klar for bruk etter at TGA`ene har satt seg inn i infoen jeg har sendt dem :) Gi dem litt tid ;)

( Jeg hadde tenkt til å vente til i morgen med å lage gruppen, men i morgen har jeg det travelt så da var det greit å få den laget ferdig nå ;) )

Takk, så det nå

Ingen som ønsker seg skjult gruppe?
Hvilket koselig navn ønsker vi i så fall på gruppa vår? F.eks.. Juliskattene 2018:Heartred ..andre forslag?
Hvem er interessert i å være tilgangsansvarlig (det kan være to)?

Jeg har en følelse av at juligruppa her kommer til å dø ut etterhvert om vi ikke får til skjult...
Kom igjen a folkens :D
Jeg kan slenge med å bli tilgangsansvarlig[emoji1308]Juliskattene høres bra ut for min del[emoji5]Virker som om reklamen her inne for gruppen på andre sosiale medier har gjort aktiviteten her inne laber, veldig synd[emoji20]

Nå er dere satt opp som TGA og er lagt inn i den skjulte gruppen. Dere har også fått en litt lang pm fra meg ;)

Jeg vil være med, men må desverre vente litt.. holder på å jobbe meg opp på antall poster og til jeg har vært medlem en mnd ( helt fersk her, og syns det er litt skummelt.:nailbiting:)

Da har de første allerede blitt godkjent og fått tilgang til den skjulte gruppen.

Om du også ønsker dette, gå inn her og les hvordan: http://forum.babyverden.no/threads/juli-2018-har-fått-skjult-gruppe-les-info-her.1909481/

Ps: vær sikker på at du oppfyller alle kravene før du sender meg eller lykkeligmammatil3, ellers blir det mye jobb på oss :eek:

Obs: Jeg sender kun svar om noen ikke oppfyller krav. Om du ikke hører noe venter du kun på godkjenning.

Last edited:
Skulle gjerne vært med, men fyller ikke kriteriene. Kommer antageligvis ikke til å legge ut ti poster PR mnd heller... svarer aktivt på andres poster, men legger sjeldent ut selv. :-)

Skulle gjerne vært med, men fyller ikke kriteriene. Kommer antageligvis ikke til å legge ut ti poster PR mnd heller... svarer aktivt på andres poster, men legger sjeldent ut selv. :-)
Svar på andre sine poster telles som innlegg [emoji6]

Ser jeg ble medlem her 6. november, så jeg må nok vente til jeg har vært medlem en måned først.

Gleder meg til å bli bedre kjent med dere på sjukt gruppe ❤️

Back
Topp