Jeg er også gjerne med [emoji177][emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er også gjerne med [emoji177][emoji4]
Jeg vil gjerne være med
Så gøy at så mange vil være med!!
Denne tråden er ikke en tråd for å få tilgang til skjult gruppe. Hvordan dere får tilgang står i den nye infotråden som er klistret på topp.
Skjult gruppe er nå laget og klar for bruk etter at TGA`ene har satt seg inn i infoen jeg har sendt dem Gi dem litt tid
( Jeg hadde tenkt til å vente til i morgen med å lage gruppen, men i morgen har jeg det travelt så da var det greit å få den laget ferdig nå )
Ingen som ønsker seg skjult gruppe?
Hvilket koselig navn ønsker vi i så fall på gruppa vår? F.eks.. Juliskattene 2018 ..andre forslag?
Hvem er interessert i å være tilgangsansvarlig (det kan være to)?
Jeg har en følelse av at juligruppa her kommer til å dø ut etterhvert om vi ikke får til skjult...
Kom igjen a folkens
Jeg kan slenge med å bli tilgangsansvarlig[emoji1308]Juliskattene høres bra ut for min del[emoji5]Virker som om reklamen her inne for gruppen på andre sosiale medier har gjort aktiviteten her inne laber, veldig synd[emoji20]
Da har de første allerede blitt godkjent og fått tilgang til den skjulte gruppen.
Om du også ønsker dette, gå inn her og les hvordan: http://forum.babyverden.no/threads/juli-2018-har-fått-skjult-gruppe-les-info-her.1909481/
Ps: vær sikker på at du oppfyller alle kravene før du sender meg eller lykkeligmammatil3, ellers blir det mye jobb på oss
Venter bare på godkjenning fra forumsansvarligTror jeg oppfyller kravene, men ikke fått noe svar på pm
Venter bare på godkjenning fra forumsansvarlig
Svar på andre sine poster telles som innlegg [emoji6]Skulle gjerne vært med, men fyller ikke kriteriene. Kommer antageligvis ikke til å legge ut ti poster PR mnd heller... svarer aktivt på andres poster, men legger sjeldent ut selv.
Svar på andre sine poster telles som innlegg [emoji6]
Alt du skriver telles med [emoji6][emoji106]Aaa, da misforstod jeg moderator [emoji28]
Alt du skriver telles med [emoji6][emoji106]