Ingen som ønsker skjult gruppe?

Jeg blir veldig gjerne med! Jeg er med i juni sin, men på TUL mente gyn at jeg hadde kommet kortere enn jeg trodde, så i såfall er kanskje terminen rundt 3.-5. juli.

Så det virker veldig sannsynlig at det blir julibaby

Om du ser under noen av nickene våre, så ser du navnet på de skjulte gruppene enkelte er medlem i. Om du ser under mitt står det at jeg er medlem av oktoberbabygruppa :happy:

Slik jeg har forstått det lager vi reglene selv, altså hva som er kriteriene for å være med og for å bli værende som medlem i skjult :) drt ser ganske likt ut som den åpne juligruppa, bare at andre ikke kan se hva vi skriver om :)

Får man automatisk de boksene opp under navnet når man blir medlem av et skjult forum, eller er det noe man velger å legge til selv?

Får man automatisk de boksene opp under navnet når man blir medlem av et skjult forum, eller er det noe man velger å legge til selv?
Automatisk, så vidt jeg vet. Vet ikke om det er mulig å skjule :)

Jeg vil være med :)
Reiser dessverre mye for tiden så har ikke kapasitet til å være tilgangsansvarlig.

Juliskattene og julilykke er hode forslag :)

Kan ikke en lage en sånn avstemming med forslagene som har kommet opp her på navn? jeg vet ikke hvordan jeg gjør det men har sett andre har lagd det:P

Da har vi fått 5000 innlegg i juligruppa. Siden ingen andre har meldt seg så tar jeg og lykkeligmammatil3 ansvaret som tilgangsansvarlig. Om noen likevel ønsker å være det, si fra, så får du min plass.

Ift navn på gruppa ser det ut som juliskattene2018:Heartred ligger ann til å vinne. Venter til i morgen før jeg sender melding til forumanansvarlig med forespørsel om skjult, så får vi inn flere stemmer på navnevalg for å være sikker :happy:

Last edited:
Da har vi fått 5000 innlegg i juligruppa. Siden ingen andre har meldt seg så tar jeg og lykkeligmammatil3 ansvaret som tilgangsansvarlig. Om noen likevel ønsker å være det, si fra, så får du min plass.

Ift navn på gruppa ser det ut som juliskattene2018:Heartred ligger ann til å vinne. Venter til i morgen før jeg sender melding til forumanansarlig med forespørsel om skjult, så får vi inn flere stemmer på navnevalg for å være sikker :happy:

Takk for at dere tar ansvar! :-)

Veldig bra at dere tar ansvar [emoji2] Jeg synes Juliskattene er fint [emoji173]️

Jeg vil gjerne være med på skjult gruppe men fyller ikke kriteriene enda :p

Ift navn på gruppa ser det ut som juliskattene2018:Heartred ligger ann til å vinne. Venter til i morgen før jeg sender melding til forumanansarlig med forespørsel om skjult, så får vi inn flere stemmer på navnevalg for å være sikker :happy:
Kjempeflott at dere tar på dere TGA jobben! :D Jeg venter spent på mail :)

Back
Topp