Ingen som ønsker skjult gruppe?

Tiril123

Glad i forumet
Tilgangsansvarlig
VIP
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
❤ Juliskattene 2018 ❤
Ingen som ønsker seg skjult gruppe?
Hvilket koselig navn ønsker vi i så fall på gruppa vår? F.eks.. Juliskattene 2018:Heartred ..andre forslag?
Hvem er interessert i å være tilgangsansvarlig (det kan være to)?

Jeg har en følelse av at juligruppa her kommer til å dø ut etterhvert om vi ikke får til skjult...
Kom igjen a folkens :D

Ingen som ønsker seg skjult gruppe?
Hvilket koselig navn ønsker vi i så fall på gruppa vår? F.eks.. Juliskattene ..andre forslag?
Hvem er interessert i å være tilgangsansvarlig (det kan være to)?

Jeg har en følelse av at juligruppa her kommer til å dø ut etterhvert om vi ikke får til skjult...
Kom igjen a folkens :D

Jeg kan slenge med å bli tilgangsansvarlig[emoji1308]Juliskattene høres bra ut for min del[emoji5]Virker som om reklamen her inne for gruppen på andre sosiale medier har gjort aktiviteten her inne laber, veldig synd[emoji20]

Jeg kan slenge med å bli tilgangsansvarlig[emoji1308]Juliskattene høres bra ut for min del[emoji5]Virker som om reklamen her inne for gruppen på andre sosiale medier har gjort aktiviteten her inne laber, veldig synd[emoji20]
Så bra! Om det ikke er andre som melder seg kan vi kanskje ta oppgaven sammen? Så blir det mindre på hver :happy:

Det er utrolig synd, og veldig dumt hvis det fører til at denne gruppen dør ut. Det er veldig lov å rapportere inn private meldinger som bryter med forumreglene også, det kan hjelpe oss med å holde aktiviteten samlet her inne på Babyverden istedenfor at den splittes og dras ut i forskjellige andre arenaer.

Jeg blir med på skjult gruppe, men tror ikke jeg har tid til å være tilgangsansvarlig :/

Jeg blir med på skjult gruppe, men tror ikke jeg har tid til å være tilgangsansvarlig :/
Og det er selvsagt helt greit :happy: men greit med engasjement! Hva tenker du om navnet på gruppa vår? Greit å ha flere forslag å velge mellom :happy:

Og det er selvsagt helt greit :happy: men greit med engasjement! Hva tenker du om navnet på gruppa vår? Greit å ha flere forslag å velge mellom :happy:

Liker Juliskattene jeg :) jeg er ikke i det kreative hjørnet i dag :hilarious: men kommer jeg på noe skal jeg si ifra :D

Jeg kan også tenke meg skjult gruppe, men vil heller ikke være tilgangsansvarlig[emoji87][emoji85]

Jeg og blir gjerne med i skjult gruppe, men som Luffa har ikke jeg heller tid til å være tilgangsansvarlig. Synes juliskattene var veldig koselig:) andre alternativer kan være:
Julilykke [emoji1405]
Julidamene [emoji1382]

Jeg vil gjerne være med på skjult gruppe. Men har ikke tid til å ha ansvar. Syns juliskattene var et fint gruppenavn jeg [emoji6][emoji177]

Si meg.. hva er skjult gruppe?

Eneste jeg har fått med meg om det, er at jeg må ha vært medlem en mnd, det tror jeg ikke jeg har enda ;)

Jeg er med på skjult jeg :) bare det ikke krever så mange innlegg i uka være med, da får jeg fort ikke blitt med :p

Eneste jeg har fått med meg om det, er at jeg må ha vært medlem en mnd, det tror jeg ikke jeg har enda ;)

Skjult gruppe er en del av forumet som kun utvalgte brukere har tilgang til. Det vil si at kun gjengen fra juli 2018, som har oppfylt kriteriene (medlemsskap i 1 måned og 50 poster i termingruppen, samt stå på terminlisten og ha brukernavn) og søkt/fått innvilget medlemsskap kan lese det som skrives. Det kan være en fordel dersom man ønsker å dele ting som man ikke ønsker at skal kunne leses av hvemsomhelst. Enten fordi man er redd for å bli kjent igjen av arbeidsgiver, kollegaer eller andre, eller fordi det rett og slett er ubehagelig å dele til "åpent internett".

Dette er også grunnen til at kravene for å bli med er satt til der de er, og at man må være aktiv med minst 10 innlegg i den skjulte gruppen i måneden for å beholde medlemsskapet der - på den måten unngår man at noen nysgjerrige melder seg inn bare for å snoke :)

Om du ser under noen av nickene våre, så ser du navnet på de skjulte gruppene enkelte er medlem i. Om du ser under mitt står det at jeg er medlem av oktoberbabygruppa :happy:

Slik jeg har forstått det lager vi reglene selv, altså hva som er kriteriene for å være med og for å bli værende som medlem i skjult :) drt ser ganske likt ut som den åpne juligruppa, bare at andre ikke kan se hva vi skriver om :)

Er for juliskattene og skjult gruppe, men har nok ikke tid til å være veldig aktiv eller tilgangsansvarlig. Men liker godt den skjulte gruppa som er i min forrige terminggruuppe.

Back
Topp