Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jeg skal på to ukers ferie nå, ellers hadde jeg startet en ny gruppe igjen selv
syns det er uvanlig stille her inne, kanskje mange er opptatte med barnehagestart osv.
Pleier du å vingle mye med EL etter kjemisk?Jeg sitter å vurderer å opprette, men er sååå usikker denne runden på når jeg får El etter kjemisk så vet ikke om det blir 37 eller 38![]()

Det hadde jeg ikke tenkt på, men det er jo sikkert derfor. En veldig koselig grunn til at ingen har opprettet gruppe ennåLurere på om det er fordi så mange av de faste har blitt gravide i det siste

Håper EL kommer når du trorTrodde jeg ville bli en del av ikm uke 37 selv, men nå virker det som det blir uke 36. Men kan også bli uke 38 dersom kroppen bare tuller litt med meg. Skal på ferie i 2,5 uker, så passet ikke så bra å lage noe gruppe selv.

cd 7 her i dag!Hvordan ligger du an forresten @B82 ? Her er jeg på CD 7 alt.
Samme båten her :-/Jeg sitter å vurderer å opprette, men er sååå usikker denne runden på når jeg får El etter kjemisk så vet ikke om det blir 37 eller 38![]()
Jeg pleier ikke å ha kjemisk, så vanskelig å vitePleier du å vingle mye med EL etter kjemisk?
Så lenge hcg er lavt nok skal jo kroppen gjøre klar til ny syklus, og under kjemisk så får man jo bare så vidt litt hcg i blodomløpet. Det er jo veldig kjedelig hvis det tuller mye med syklusen din da![]()
og kjemisk er jo egentlig bare spontanabort før uke 5 så man kan jo rekke å få en del hcg i kroppen før den tid. Men jeg er veldog usikker for testet positivt etter 3 dager med blødning og så ble testene svakere og så fikk jeg en ny runde med 5 dager kraftig blødning. Jeg har valgt å regne CD1 fra første dag med runde 2 med blødning, men det blir jo ikke helt riktig for det var jo ikke mensen, men spontanabort blødning. Pleier å få EL mellom CD18 og CD22, men etter spontanabort så har jeg tidligere fått på CD16. CD9 i dag og tenker å begynne med EL tester senere i dag bare i tilfelle.