Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi, det ble litt vanskeligere da ja. Hadde også startet testing litt tidligere da ja. Håper du kommer rett inn i syklus igjen iallfallJeg pleier ikke å ha kjemisk, så vanskelig å viteog kjemisk er jo egentlig bare spontanabort før uke 5 så man kan jo rekke å få en del hcg i kroppen før den tid. Men jeg er veldog usikker for testet positivt etter 3 dager med blødning og så ble testene svakere og så fikk jeg en ny runde med 5 dager kraftig blødning. Jeg har valgt å regne CD1 fra første dag med runde 2 med blødning, men det blir jo ikke helt riktig for det var jo ikke mensen, men spontanabort blødning. Pleier å få EL mellom CD18 og CD22, men etter spontanabort så har jeg tidligere fått på CD16. CD9 i dag og tenker å begynne med EL tester senere i dag bare i tilfelle.

Ja!! Har vært en megahektisk uke med skolestarter og tilbake i jobb, men skal få rævva mi inn i 37 nå@Pippimor19 havner du i uke 37?
Juhu!!Usikker på om eg havner der eller dagen etter på uke 38. Men veit ikkje om eg hadde tenkt å gå I ein gruppe denne gangen. Føler meg oppgitt.
Uff, ser den! Klemmer til degUsikker på om eg havner der eller dagen etter på uke 38. Men veit ikkje om eg hadde tenkt å gå I ein gruppe denne gangen. Føler meg oppgitt.