Ingen mens ingen posetiv test :s

Poenget e jo at urinen skal vera mest mulig konsentrert. Så så lenge du ikkje drikke i løpet av natto e den ikkje mindre konsentrert om morgonen sjøl om du tissa på natto:) Masse lykke til med testing:-D
 
Jeg tok den på morran jeg, selv om jeg alltid er på do om natta... Samme tid som deg faktisk :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Hehe :p
Greia er vel at urinen skal være så konsentrert som mulig og det blir den når man ikke drikker og spiser slik som på dagtid... :)
 
Poenget e jo at urinen skal vera mest mulig konsentrert. Så så lenge du ikkje drikke i løpet av natto e den ikkje mindre konsentrert om morgonen sjøl om du tissa på natto:) Masse lykke til med testing:-D
Jeg så faktisk ikke kommentaren din før jeg skrev innlegget over. Hører fra meg i morgen jenter :)
 
Jeg har drukket et glass melk siden Kl var 15... Alt for lite, i know... Men er redd jeg går på en smell og tester nå? Jeg vil helst vente. Sitter på do nå! Hjelp!
 
ImageUploadedByBV Forum1389650242.465250.jpg
Why????
Hvorfor nagativ?
Hvorfor gravidsymptomer?
Hvorfor kommer ikke mensen?
 
Mest sannsynlig pga progesteron hormonet - det gir mange av de samme symptomene som HCG dessverre :(
Dette kan jeg lite om, så Matti Google.
Wikipedia sier: Progesteron dannes i binyrene, gonadene – særlig etter eggløsning i corpus luteum, i hjernen og under graviditet i morkaken. Hos mennesker ses økende mengder progesteron i løpet av graviditeten. I starten er kilden corupus luteum (det gule legeme) som fortsetter som har blitt "reddet" av humant choriogonadotropint hormon (hCG) fra embryoet, men etterhvert overtar placenta (morkaken). Placenta utnytter maternetlt kolesterol som substrat, og mesteparten av progesteronet går inn i morens sirkulasjon, men noe tas opp av fosteret og brukes som substrat for føtale kortikosteroider. Ved termin produseres omtrent 250 mg progesteron per døgn.

Da er det jo tydeligvis svangerskapsrelatert dette hormonet også da? Eller er jeg helt på bærtur?
 
Heier og krysser fingrene her for positiv test hos dere!!
Jeg testet 4!! Negativ tester...men tr kom ikke så jeg reiste til legekontoret for å ta blodprøve som skulle vise om jeg er gravid og fikk beskjed om forhøying av hcg.
Tok først en test til når jeg kom hjem og vips så var det to røde streker, tok en til for trodde ikke mine egne øyner å den hadde også to røde streker ♥
MEN, de 4 første testene var av type billigtester.no veeeldig billige og de to andre kjøpte som 2pk på apoteket :D
Om det kan ha noe å si det vet jeg ikke, men deler info allikavel.
 
Er ikke vits for meg å teste ihvertfall! Igår ble det litt humping, og da kom det plutselig litt blod etterpå! :s Nå våknet jeg av de STYGGESTE mens smertene!!! :O så altså, humping var det som skulle til for og få gang på tr? Haha! Jaja, Ingen september baby men kanskje oktober da? :D
 
Så irriterende da! :/ kanskje det enda er for tidlig? Så lenge du ikke får tr er det jo fortsatt sjangs! :D
Sant... Eller så har jeg rett og slett kanskje ikke hatt el etter siste mens. Den kom sikkert bare fordi jeg slutta på pilla... Men jeg har alltid hatt regelmessig mens, hvorfor skal den være på bærtur nå? Lykke til på oktober da. Sannsynligheten for at jeg havner der er stor. Hjelper ikke med humping her... Ikke el, ikke gravid, ikke mens... Bare trening! Æææææ!
 
Er ikke vits for meg å teste ihvertfall! Igår ble det litt humping, og da kom det plutselig litt blod etterpå! :s Nå våknet jeg av de STYGGESTE mens smertene!!! :O så altså, humping var det som skulle til for og få gang på tr? Haha! Jaja, Ingen september baby men kanskje oktober da? :D
Skikkelig kjipt! Jeg krysser fingrene for deg videre og kommer til å følge deg i oktober.
Jeg har jo startet, men må jo spørre;) kanskje jeg kan adoptere denne tråden? Hihihi:p
Anyway, masse lykke til. Skulle virkelig ønske at du tok feil.
 
Følger mest deg jeg og fitnessmamma :) ønsker deg masse lykke til med neste mnd :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Skikkelig kjipt! Jeg krysser fingrene for deg videre og kommer til å følge deg i oktober.
Jeg har jo startet, men må jo spørre;) kanskje jeg kan adoptere denne tråden? Hihihi:p
Anyway, masse lykke til. Skulle virkelig ønske at du tok feil.
Bare å adobtere vettu :D
Satser på at jeg blir værende i oktober da! :D

Kommer innom å titter innimellom vettu! Må jo vite hvordan det går med deg! :)
 
Bare å adobtere vettu :D
Satser på at jeg blir værende i oktober da! :D

Kommer innom å titter innimellom vettu! Må jo vite hvordan det går med deg! :)
Tusen takk ;)

Våknet med skikkelig crappy form i dag. Skikkelig flaks at mannen er hjemme, så kan han ta seg av mini.
Blir spennende fremover nå...
 
Bare å adobtere vettu :D
Satser på at jeg blir værende i oktober da! :D

Kommer innom å titter innimellom vettu! Må jo vite hvordan det går med deg! :)
Se på tråden min som heter "klarte ikke holde meg" fra 9. Januar. La inn nytt bilde der i dag. El testen var svak 9/1, men den har blitt svakere og svakere frem til i dag. Tror du jeg kan ha hatt el en av dagene før jeg testa den 9.? Graviditetstestene er fortsatt blendahvit...
 
Back
Topp