Ingen mens ingen posetiv test :s

Jeg og gikk å ventet på tr etter at jeg mistet i nov... Syns det tok tid, men tenkte at det er vel normalt at det tar litt tid... Så i jula begynte jeg å føle meg uggen, var plutselig gravid gitt:) Jeg ventet nok lenger enn deg med å teste, så syns du skal vente noen dager... Så er den plutselig positiv hos deg og:) Heier på deg fitnessmamma :):)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Håper håper håper!! Tusentakk :D Har fått vondt i nipplene, det klør liksom litt også! *krysser fingrene*
 
Her kom tr inatt krysser fingrene for neste eggeløsning :)
Kjipt! Men når det først skulle bli sånn er det bedre at den kommer sånn at man kan prøve igjen! Satse hardt på oktoberforumet da! Sjekket el i da og den var negativ. Ikke noe tr her enda, så vi får vente litt til med meg tydeligvis...
 
Hmmmmm noe merkelig her .... Trodde jo jeg fikk mensen inatt, kom litt blod på papiret, når jeg sto opp
å tok ut tampongen var det bare en liten flekk som var brun.. Tok i en ny og etter noen timer var det bare en bittebitte liten flekk! Mye slim! Nå har det ikke kommet noe siden kl 13.00.. Kun gjennomsiktig utflod liksom... Merkelige greier dette her! Å nipplene mine har blitt superømme idag..

Harregud så forvirrende! Dustekropp :p
 
Spennende! Testet på nytt? :)

Sent from my D2 using BV Forum mobile app
 
Hmmmmm noe merkelig her .... Trodde jo jeg fikk mensen inatt, kom litt blod på papiret, når jeg sto opp
å tok ut tampongen var det bare en liten flekk som var brun.. Tok i en ny og etter noen timer var det bare en bittebitte liten flekk! Mye slim! Nå har det ikke kommet noe siden kl 13.00.. Kun gjennomsiktig utflod liksom... Merkelige greier dette her! Å nipplene mine har blitt superømme idag..

Harregud så forvirrende! Dustekropp :p
Kanskje festenblødning da? Min utflod var plutselig kremete i dag. Trodde gjennomsiktig og seig var i forbindelse med el? Har du testet for hcg eller LH i dag?
 
oioi... venter spent på hva som skjer her :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
spennende, krysser fingrene for deg :)
 
Jeg tok den på morran jeg, selv om jeg alltid er på do om natta... Samme tid som deg faktisk :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp