Ingen mage...

Ulva

Forumet er livet
Bare meg som ikke har fått mage enda? Er 11 uker på onsdag og er ingen tegn til mage. Kjenner jeg begynner å bli bekymra... Er 2.gangs og trodde virkelig at magen skulle komme ploppende tidlig tidlig.

Er førstegangs og 14 uker i morgen, ingen mage. Helt normalt iflg lege og det store internett. Jeg tror at å være på forum gjør at man tror noe annet er mer normalt enn det egentlig er. Som alle bildene av tidlige poppende mager og mange SA/MA. Det er sjeldent man skriver om noe som ikke skjer ;)

har mage, men kan ikke påstå at magen er blitt mere gravidmage akkurat. ser likens ut som før bare med litt ekstra volum :P for holder jeg inn magen eller ligger på rygg så er det ingen kul der :) og jeg fikk en tydelig kul der med de andre..

Jeg tror det er veldig normalt. Jeg er 2. Gangs og her har magen begynt å vises på kvelden, men den kom ikke før etter 13 uker. Er nok mange som får den mye senere og:)

Jeg har heller nesten ikke mage er 12 uker men er første gang da forstår det sånn at da tar det lenger tid.

Ingen mage her heller. Men førstegangsfødende så sikkert normalt. :) har litt ekstra kjøtt på kroppen også så tar nok litt tid før jeg får mage. :p

14uker å ingen mage her heller,men kjenner buksene begynner å stramme:-P

Sniker fra mars her..
Hadde ikke mage før uke 18, og da var det kun jeg og samboeren som så den. Folk la ikke merke til den før uke 21..

Jeg er 3 gangs, å her er det helst luft i magen! Vet at livmoren er kommet opp til navlen,men babymagen lar vente på seg.... Men vi skal nå tidsnok få store mager!

Det meste er normalt☺ noen bærer barnet godt inni seg,mens andre plupper magen frem fort på!

Jeg skulle ønske jeg kunne si "ingen mage her!", men dessverre kan jeg ikke det :( 11+2 og sliter litt med å skjule det. MEN jeg er annengangs og første gang slet jeg med å skjule det til uke 14 (fordi jeg ville høre hjertelyd først). Jeg er tydeligvis bygd sånn at jeg bærer "på utsiden, mens jeg kjenner mange som ikke har fått synlig mage før de var 5-6mnd på vei. Kroppene våre er forskjellige og normalspekteret er veldig stort :)

Jeg er 12+1 og tenkt masse på det selv. Ingen mage og jeg er 3.gangs gravid.. Men er nok bare forskjellig fra person til person :)

Helt normalt. 3. Gangs her og ingen mange15 uker på vei! Magen blir tidsnok større og jeg for min del håper jeg er like heldig nå også og ikke får så stor mage! Lettvindt :) større mage tidlig er som egel luft, baby, livmor og morkake verken veier mye eller er så stor i str!

Back
Topp